-
Berke'yi ittim ve yumruk yaptığım elimi yüzünün tam ortasına geçirdim. Beni öpmüştü. Ne sanıyordu kendini bu piç kurusu?
Dudağı kanıyordu ve nefes nefese ona bakıyordum. Hıncımı çıkaramamıştım ve üzerine adımladım. Burnumdan soluyordum. O ise ona vurmama pekte takılmış gibi durmuyordu. Ona yaklaştığımda yakasından kavradım.
''Sen bozuk musun orospu çocuğu!?'' diye kükredim. Hastalıklı bir piçti ve hastalığını bana bulaştırmaya çalışıyordu. İğrenerek baktım. Sirkelercesine bıraktığımda gözlerinde gördüğüm duygulara karşı ne tepki vermem gerektiğini şaşırmıştım.
Sesi çıkmıyordu. Suçlu gibi bakıyordu ve evet suçluydu. Erkeklerden hoşlandığı bilinirse onu yaşatmazlardı. Farkında mıydı acaba bu gerçeğin? Güldüm. Elime verdiği koz karşısında artık ondan daha üstündüm. Bana bakan ve sesi çıkmayan bedenin üzerinde kurduğum baskın hakimiyetin farkındaydım. Adım atmamla dik durmaya çalıştı. Sarsılmaz duruşuna yediği darbenin izlerini silmeye çalışıyordu. Ama bu darbe onun kolayca yok sayabileceği cinsten bir darbe değildi.
''Bana bak ibne, seni elimden kimse alamaz.Bu saatten sonra, ne bok olduğunu biliyorum.'' dedim. Durdu ve afalladı. Ona ibne demem ağrına gitmiş gibi duruyordu. Çenesini sıkmıştı ve gözlerinden alevler çıkıyordu.
Güldüm, susmayacaktım. Elime düşmüştü ve kolay kolay bırakmaya niyetim yoktu.
''Bunu mahalleli bilse ne tepki verir acaba?'' dedim, sırıtmam yüzünde büyüyordu.
Berke sinirle üzerime doğru adımladı ve yakamdan tuttu, karşılık vermek yerine güldüm. Güçlü olan artık bendim. Sarf edeceğim fiziksel bir çabaya gerek yoktu. Sözler şu durumda daha üstündü.
''Bunu, kimse bilmeyecek piç kurusu. Aksi halde ecelin olurum.''
''Sen beni kendin gibi ibne mi sandın lan?'' dediğimde güldü.
''İbne? Orospu çocuğunun teki olduğunu yine hatırlattın.'' dedi. En nefret ettiğim bakışları yüzündeydi.
''Seni harcamak dakikalarımı alır Balkır.'' bu sefer beni iten oydu. İt gibi korksa bile bastırmaya çabalıyordu. Aksi takdirde köleden farkı kalmayacaktı. Onu ittim, hemen ardından masanın üzerinde duran sigarayı yaktım.
''Seni söylemeyeceksem bir bedeli olmalı ha?'' dediğimde ne der gibi baktı. Devam ettim
''Ne dersem yapacaksın Berke. Ne dersem.''
''Siktir oradan, yavşak.'' dediğinde güldüm.
Şimdi ortama sessizlik çökmüştü. Berke kendine lanet eder gibi dururken bir anda
''Beni neden öptün piç kurusu?'' dedim. Bu sefer o halinden eser kalmamıştı. Dudaklarında hin bir gülümseme ile baktı.
''Tadını merak ettim.''
Kaşlarımı çatmış bir şekilde verdiği cevabı ve gevşekliğini süzüyordum.
''Tadımı merak ettin demek.'' dedim ve sigaradan bir duman daha çektim içime
''Bende seni öldürmeyi merak ediyorum Berke, tek fark ölünce nasıl hissettiğini söyleyemeceğinden bilemeyeceğim. "
-
Bu çift çok zor lan.
Beğendiniz mi????
-Ayaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE +18 B×B G×G B×G +
Genç KurguKar beyazı teni tüm zerafetiyle karşısında dururken mantıklı düşünmekten anı anına uzaklaşıyordu. İçinde ona karşı büyüyen bir arzu vardı ve bu yok sayılabilecek türden değildi. Arkasından sarıldığında Poyraz irkilmiş ama itmemişti onu. Dudaklarını...