ASLI VE ARİF-1-

4.2K 44 1
                                    

-

Aslı: Arif ben iyi değilim.

Arif: Azdın mı yine?

Aslı: Seni hayal etmek beni bu hale getiriyor.

Arif: Doyumsuzsun. Geleyim mi?

Aslı: Gel, Gel ve becer anneciğini.

Arif: Ah, pekala madam')

Aslı: Bekliyorum bebeğim.

Hızlı adımlarla banyoya ilerledi. Kısa bir duş almadan gitmek istemiyordu. Temiz olmanın daima iyi olduğu gerçeği gün yüzüne çıkmıştı şu an onun için. Kısa bir duşun ardından hızlıca saçlarını kuruladı ve giyindi. Seksi durduğunu düşündüğü siyah pantolonu ve boğazlı kazağını, siyah kabanı ve saatiyle oldukça güzel kombinlemişti.

Evden çıktığında çok geçmeden gideceği eve varmıştı. Hızlı sürmesinden olsa gerek yol oldukça kısa gelmişti kendisine. Zile bastığında kendisini neredeyse yarı çıplak karşılayan kadına baktı. Kırmızı iç çamaşırları ve elinde duran şarabıyla adeta bir sanat eseri gibiydi. İçeri girip kapıyı kapadığında Aslı da bu anı bekliyormuş gibi şarabı rastgele koydu ve dudaklarına kapanan Arif'e büyük bir zevkle karşılık verdi. Onun için azması ve kendisini tatmin etmek için fazlasıyla iyi bir tercih olan bu çocuk işinde gerçekten iyiydi.

Yatak odasına vardıklarında Aslı yatağa geçti ve iç çamaşarını çıkarıp bacaklarını araladı. Hemen ardından elleri dudaklarına gitti ve parmaklarını emerek ıslattı. Kadınlığını okşamaya başladığında karşısında duran adam mavi gözleriyle kavruk güzel tenin sahip olduğu güzel kadınlığı izledi. İzlediği her an kadınlığa duyduğu arzu ve istek baş edilemez bir hal alıyordu. Az sonra üzerindekilere daha fazla dayanamaz hale gelmişti. Önce kabandan ardından ise üzerindeki kazaktan kurtuldu. Sonra kadının dudaklarına kapanmak için yatağa adımladı. Aslı da bu anı beklediğinden ensesinden tutarak onu kendine çekmişti. Derin bir öpüşmenin fitilini ateşlemişlerdi. Birbirlerini öperken hep arzu dolu oluyorlardı. Nefessiz kalmaya başladıklarında ayrılmışlardı. Bu sırada Arif boş durmamış ve dudaklarının rotasını belirmişti. Giydiği dantelli südyenden taşan kavruk, güzel esmer göğüsleri diliyle yaladı, hemen ardından diğerini avuçlayıp sıktı ve ucunu parmakları arasında ezdi. Aslı odaya bıraktığı derin inlemelere engel olamazken istekle kalçasını üstündeki çocuğun aletine sürtüyordu.

Arif mesajı almıştı ama önce birazda olsa sevişmek istiyordu. Diliyle emip yaladığı göğüs ucunu bıraktı ve aşağılara ilerlemeye başladı. Bu sırada elleri arsızca kendisinden yaşça büyük olan bu olgun kadında geziniyordu. Kadın ile arasında yaklaşık on iki yaş vardı. Ancak kadın yaşlı durmak bir yana, ondan yaşça daha küçük ve genç olan kızları bile gölgesinde bırakıyordu. Diliyle kadınlığına doğru ıslak yollar çizmekte olduğu kadına kısa bir bakış attı. Başını geriye atmış yapacağı hamleyi bekliyordu. Kadınlığı yalayarak girişine geldiğinde dilini kadınlığının yanaklarında gezdirdi. Aslı ise hafifçe doğrulmuş ve saçlarını çekiştirmeye başlamıştı. Öpmeye ve emip bırakmaya başladığında tam anlamıyla kıvranıyordu.

Az sonra doğruldu ve Aslı'ya baktı. Kendisine bakıyordu ancak aldığı zevkten başı dönmüş gibiydi. Aletini çıkardığında Aslı doğruldu ve yatakta emekleyerek ona doğru  geldi. Ardından ağzını açıp beklemeye başladı. Bu ağzıma gir ve deliğimi becerir gibi sertçe becer ağzımı demekti. Arif önüne gelen saçları topladıktan sonra boşta kalan eliyle aletini sıvazladı ve Aslı'nın diline vurdu. Hemen ardından aletini sertçe ağzına yolladı ve becermeye başladı. Aslı gözlerini kapatmış ağzında hissettiği güzel derinin tadını çıkarıyordu. Kesinlikle en sevdiği kısım ağız işiydi. Başka bir tadı vardı bu anın onda. Arif boğazına kadar girdikçe o yutkunuyor ve diliyle damarlı kalın uzvu ıslatıyordu.

Arif iyice becerdiği ağız ile zevke gelme noktasındaydı. Kendisini tuttu ve yatağa uzandı. Aslı ise yüzü aletine bakacak şekilde karın kaslarına oturmuştu ve ıslak kadınlığı ile karın kaslarında daireler çiziyordu. Arif aldığı zevkle gözlerini kapattı ve kendisini yavaş yavaş çeken kadının kalçasına sert bir şaplak attı. Aldığı ise derin bir inleme ve hafif kalkan kalçadan gördüğü güzel kadınlığın manzarasıydı.

-

Yine ben, yine smut yazılar.

-Ayaz

BERCESTE +18 B×B G×G B×G +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin