-
Saatin sekiz olmasına neredeyse bir saat kalmıştı. Balkır sıkıntılı bir şekilde oturuyordu. Resmen diken üstündeydi. Karşısındaki ruh hastasının ne denli embesil bir kişiliği olduğunu kime sorsa söylerlerdi.
Saate baktığında zamanın kendisine inat hızlı bir şekilde aktığını gördü. Mekandaki herkes onun sıkıntılı halini fark etmişti her ne kadar bunu belli etmeyecek şekilde davransada saatlerdir düşünceli ve dalgındı.
Bir yandan ne olursa olsun diye düşünüyordu. En fazla dayak yiyecekti. Bundan korktuğu söylenemezdi. Kendisini sıkıntıya sokan o manyağın buraya ne şekilde ve ne koşulda geleceğiydi. İç çekti ve önümde duran çikolatayı ağzına attı. Çay yanında çikolata yiyip duruyordu iki saattir.
Çikolata tadını aldığında başını geriye attı ve sakinleşmeye çalıştı. Ağzında erittiği çikolata ile az da olsa kendine gelmişti. Arkadaşlarından bir kaçı kendisini halı saha maçına çağrıyorlardı.
İşi olduğuna dair bir şeyler yazıp sohbetten çıkmıştı. Bu sırada yazıyor olarak gözüken Berke ile yerinde doğruldu. Sohbet kısmına girdi ve beklemeye başladı. Ağzına tıkıştırdığı çikolatalar ile beklerken inadına yavaş yazıyordı sanki gerizekalı.
İtoğlu Berke yazıyor...
İtoğlu Berke çevrimiçi
İtoğlu Berke yazıyor...
İtoğlu Berke çevrimiçi
İtoğlu Berke yazıyor...
Siniri tepesinde, hala yazacağı mesajı bir türlü yazamayan Berke'ye sövmeye başlamıştı. Mekandakileri umursamadan isim vermeden sövüyordu.
İtoğlu Berke: Sana son bir şans veriyorum. Yol yakınken paşa paşa gel.
Balkır: Senin son şansını da seni sikerler amın oğlu. Siktir oradan.
İtoğlu Berke: Benden günah gitti. Siktim seni Balkır:)
Görüldü.
''Orospu çocuğu.'' diye tısladıktan sonra çattığı kaşları ile ağzına attığı çikolatayı emmeye başladı. Stresten yaşlanıyordu resmen. Gergin ortamları sevmezdi ve bu piç kendisini strese sokuyordu.
Arkasına yaslanıp oturduğu yerde yayıldı ve başını geriye attı. Gözlerini kapattığında bazen gerçekten boş bir çaba içinde gibi hissediyordu. Berke piçti ve ona yaptığı onun için ders niteliğinde bir şey değildi. Bunun farkındaydı. Zaten asıl amacı bu değildi. İçindeki kin ve öfke yüzünden bu işe bulaşmıştı.
Mahallede Berke'den korkulmasını sevmiyordu. Gücüne güvenen bir piçti. Abartılacak bir yanı yoktu. Paranın ve gücün kölesi biriydi ona göre. Çevresindekiler de sırtlandan farksızdı. Hiçbirinin yanında kendisine bayıldığından durduğunu düşünmüyordu. Hepsinin Berke de bir çıkarı vardı.
Düşünceleri daha da derinlere inerken üzerine bir şeyin eğilmiş gibi olduğunu hissetti. Gözlerini açmadan önce ki son dileği o şeyin Berke olmamasıydı.
-
Eğleniyo muyuz Baybuurtt
Daha sık bölüm atçam tamam tamam
-Ayaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE +18 B×B G×G B×G +
Novela JuvenilKar beyazı teni tüm zerafetiyle karşısında dururken mantıklı düşünmekten anı anına uzaklaşıyordu. İçinde ona karşı büyüyen bir arzu vardı ve bu yok sayılabilecek türden değildi. Arkasından sarıldığında Poyraz irkilmiş ama itmemişti onu. Dudaklarını...