Buraya başlama tarihinizi bırakabilirsiniz. 24.02.2022
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım.
Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz Kitap_gezegeni1
Keyifli okumalar✨
Uyarı; Yorumlarda başka kitaplardan veya başka kitapların karakterlerinden bahsetmeyin lütfen...
Giriş Bölümü
Alfa Timi...
Asker elindeki dosyalara bakıp gülümsedi, yeni kurulacak tim için en uygun askerleri seçtiğini düşünüyordu. Elindeki dosyalarla birlikte albayın odasının yolunu tuttu.
Albayın odasına gelince elindeki dostları sıkıca tutup üstüne çeki düzen verdi. Hafif boğazını temizleyip kapıyı çaldı. İçeriden gelen gir komutuyla kapıyı açıp albayın odasına girdi.
Genç asker Serhat albayın masasının yanına gelip dosyalarla ilgilenen komutanına baktı. "Dosyaları hazırladım albayım." deyip elindeki dosyaları masaya koydu.
Serhat albay önündeki dosyayı kenara koyup yanındaki askere baktı. "Anlat Hasan kimmiş bu askerler bakalım." dedi sakince. Yeni bir tim kurcaktı ve bunların en iyi askerlerden oluşmasını istiyordu Serhat ablay.
Asker derin bir nefes aldı. "Öncelikle şunu söyleyeyim albayım bu göstereceğim askerler şu anda açığa alınan askerler olacak." Askerin söylediği şeyle albayın kaşları çatıldı, arkasına yaslanıp askere bakmaya devam etti.
"Niye açığa alınmış askerleri getiriyorsun? Türkiye'de başka asker kalmadı mı?" Sakince sordu. Asker derin bir nefes aldı, albayının karşısında dik durdu.
"Yeni bir tim kurulacaksa bu tim bu askerlerden oluşmalı komutanım. Sizden yeni bir tim kurmanızı istediler ve bu tim kesinlikle bu askerden oluşmalı." dedi. Yeni kurulacak timin bu askerlerden oluşmasını istiyordu, hepsinin namını duymuştu ve hepsinin bir arada göreve çıkıp bu ülke için savaşmalarını istiyordu.
"Niye ısrarla bu askerlerin olmasını istediğini merak ettim Hasan, anlat bakalım açığa alınan askerleri ve neden açığa alındıklarını." dedi Serhat ablay, fazlasıyla merak etmeye başlamıştı askerleri. Hasan ısrarla bu askerlerin olmasını istediğine göre bir bildiği vardır diye düşünüyordu.
Asker masaya koyduğu dosyalardan birini açıp Serhat albayın önüne koydu. "Yüzbaşı Pars Karadağlı üç ay önce arkadaşları şehit olduktan sonra açığa alındı." dedi. "Pars Karadağlı'nın bulunduğu timde ki askerler şehit olmuş. Pars Karadağlı o sırada izinli olduğu operasyonda değilmiş. Daha sonra başka bir timle gidip silah arkadaşlarını şehit eden teröristleri yakalamış. Onları sorguya çekerken sinirlerine hâkim olamadığı için adamların bir kısmı hastanelik olmuş. Henüz arkadaşlarının şehit olduğunu atlatamadığını düşündükleri için açığa alınmış. Bu time gelmese bile birkaç hafta içinde kaldığı yerden askerliğin devam edecek." dedi gururla. Bu vatan için dökülen her bir damla kanın intikamı alındığı için gurur duyuyordu. "Timi şehit düşerken kendisi yaralandığı için o göreve katılamamış ama arkadaşlarının da kanını yerde bırakmamış." diye ekledi asker.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON NEFESİME KADAR
ActionAcıyla harmanlanmış yürekler... Yedi asker, yedi farklı acı, yedi farklı hayat ama ortak bir geçmiş... Hepsinin tek bir ortak geçmişi vardı o da çektikleri acılar. Farklı zamanlarda çok farklı Acılar çekselerde hepsi ortak geçmişi olan yedi farklı...