Oy verip bol bol yorum yapmayı unutmayalım🦋
OY SINIRI 160 YORUM SINIRI 400.
Yorumlar çok olsun diye harfleri kelimeleri tek tek yazmayın veya emojilerle doldurmayın. O yorumlar silinecek, buna devam eden kullanıcılar sessize alınacak!
Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz. Kitap_gezegeni1
Keyifli okumalar✨
14.Bölüm "Bir Çılgınlık Yapalım"
"Nefret ediyorum abinden!" dedim ve cipsiden bir tane ağzıma attım. "Salak herif!"
"Valla ben de nefret ediyorum." dedi tıpkı benim gibi. "Salak abim!"
"Ya biliyor musun?" dedim ve devam etmeden ağzıma bir cipsi daha atıp kolamdan bir yudum içtim.
"Neyi? Devam etsene kızım, müneccim miyim ben? Allah Allah!" Bana söylenmesiyle omzuna bir tane geçirdim. "Sustum ya vurma."dedi omzunu ovarak
"Neyse, bu salak abin bir de bana ters psikoloji uygulayarak beni sinir etti." Evet bunu o zaman fark etmemiştim ama eve gelip biraz düşününce anlamıştım.
"Adamı sinir eder o, iyi bilirim." dedi yine benim huyuma giderek. Geldiğinden beri abisini kötüleyip duruyordum ve o da bana ayak uydurarak abisini kötülüyordu. Arada ona da laf çarpıyordum ve asla farkına bile varmıyordu, çünkü tamamen papağan gibi benim dediğime odaklıydı.
"Valla sen de abinin kopyası olduğun için seninde ondan farkın yoktur." dedim ona bakarak. Kolasından bir yudum alıp başını salladı.
"Valla yok, huyum kurusun abime çekmişimdir." Alt dudağımı ısırıp gülmemi engellemeye çalıştım.
"İleride sevgilin olursa iş ilerlemeden ben o kızı uyarayım da senin gibi biriyle birlikte olmasın o zaman."
"Valla çok iyi yaparsın Gececiğim, yazık kıza sevmesin beni." Ters ters yüzüne baktıktan sonra komodinin üstündeki sürahiyi elime aldım, hiç düşünmeden ve yatağımın ıslanacağını umursamadan suyu yüzüne boşalttım. "Kızım manyak mısın ya!" Bağırarak yataktan kalktı. "Benimki de soru, tabii manyaksın!"
"Papağan gibi dediğimi tekrar etmeseydin o zaman geri zekalı!" dedim ve hiç umursamadan önümdeki çerezlerden yemeye başladım.
"Ya kızım az önce abimi kötüledin ve ben de abimi savundum diye bıçakla beni tehdit etmedin mi? Abini değil beni savunacaksın diyerek boğazıma meyve bıçağını dayandın ya." Omuz silktim, evet öyle bir delilik yapmıştım. Ne yapayım ben abisine nefretimi kusuyorum bu mal da gelmiş yanıma abime öyle deme, abim şöyle iyi, abartma kızım gibi saçma saçma cümleler kurarak sinirimi tepeme çıkarmıştı. "Meyve bıçağıyla adam öldürmenin saçmalığına değinmiyorum bile." dedi. Ne var canım, meyve bıçağıyla adam öldürülemez diye kural mı var? Bal gibi de yapılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON NEFESİME KADAR
БоевикAcıyla harmanlanmış yürekler... Yedi asker, yedi farklı acı, yedi farklı hayat ama ortak bir geçmiş... Hepsinin tek bir ortak geçmişi vardı o da çektikleri acılar. Farklı zamanlarda çok farklı Acılar çekselerde hepsi ortak geçmişi olan yedi farklı...