Oy verip bol bol yorum yapmayı unutmayalım🦋
Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz. Kitap_gezegeni1
Keyifli okumalar✨
40.Bölüm "Ölmek Mi Öldürmek Mi?" (FİNAL)
Seni Son Nefesime Kadar seveceğim...
PARS KARADAĞLI
Sinirli bir şekilde dar koridorda ilerleyip tavana bağlanmış bir iple asılı olan saça baktım. Psikopat tam koridorun ortasına iple saç asmıştı ve bu saç Gece'nin saçıydı. Öyle az buz bir saç da değil. Bilgin tutmuş kesmiş saçı.
"Elime düşme Kıraç! Seni doğduğuna pişman etmeyen en adi şerefsiz!" dedim. Ben daha onun kılına zarar gelecek diye korkarken bir piç gelip saçını kesiyordu ve asıyordu!
Saçı tutup ipten çözdüm. Saçı almamla yere bir tane kağıt parçasının düşmesi bir oldu. Yere eğilip kağıdı aldım. Bir şeyler yazıyordu üstünde.
"Not mu bırakmış şerefsiz?" dedi arkamdaki Görkem.
"Bu notu alıp ona yedireceğim ben!" dedim ve notu içimden okudum.
Belki özlemişsindir diye sana küçük bir hediye bıraktım. Kıymetimi bil. Nasıl olsa annen gibi sevdiğin kadını da toprağa vereceksin. Artık özlediğinde o saça sarılır onu öpersin. Bu da sana ilk ve son iyiliğim olsun Pars Karadağlı. Babamın intikamını alacağım senden!
Gözlerimi kapatıp sakin olmaya çalıştım. Sakin olamayınca notu buruşturup yere attım ve duvara sert bir yumruk atarak avazım çıktı kadar bağırdım. "Gebertecegim lan seni! Ömek için ayaklarıma kapanacaksın, öldür beni diyerek yavaracaksın! İnim inleteceğim seni! İlk bulduğun fırsatta kendini öldürmek için fırsat kollayacaksın!"
Duvara vurmaktan elim kanarken kanayan elimle yüzümü sıfazlayıp başımdaki kaskı çıkardım. Ben sinirden deliye dönerken tim de benim buruşturup yere attığım kağıdı okuyordu.
"Şerefsizin dölüne bak sen!" dedi Batuhan. "Dünkü bebe gelmiş ahkâm kesiyor !" Ben ona keseceğim o ahkâmı. Elime bir düşsün bu yaptıklarının bedelini çok pis ödeteceğim!
Babası beni oğlu da Gece'yi kaçırıyor. Onları ben bir gün kaçırıp doğduklarına pişman edeceğim de haberleri yok!
Gözüm kapının önünde, Barış'ın tuttuğu adama kaydı. Büyük adımlarla ona ilerleyip adamın yakasından tuttum. "Başka nereye gider bu çocuk?"
Korkuyla titrerken başını iki yana sallayarak konuştu. "Bilmiyorum. Başka saklanacak yeri yok."
"Terör örgütleri yok mu? Onların yanına gitmemiş midir?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON NEFESİME KADAR
Hành độngAcıyla harmanlanmış yürekler... Yedi asker, yedi farklı acı, yedi farklı hayat ama ortak bir geçmiş... Hepsinin tek bir ortak geçmişi vardı o da çektikleri acılar. Farklı zamanlarda çok farklı Acılar çekselerde hepsi ortak geçmişi olan yedi farklı...