33.BÖLÜM "Ameliyat"

3.8K 299 51
                                    

Oy verip bol bol yorum yapmayı unutmayalım🦋

Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz. Kitap_gezegeni1

Keyifli okumalar✨

Keyifli okumalar✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

33.Bölüm "Ameliyat"

PARS KARADAĞLI

2 gün sonra

Yanında uyuyan Gece'ye bakıp iç çektim. Bugün hastaneye yatacaktı, yarın da ameliyat günüydü ve ben Gece'den daha gergindim. Her ne kadar gerginliğimi ona belli etmemeye çalışsam da kendimden saklayamıyordum bu gerçeği.

Elimi kaldırıp yüzüne gelen saçları çektim, yüzü açılınca elimin tersiyle yüzünü okaşadım. Ona dokunmamla kıpırdandı ve gözlerini açtı. Kısık gözleri gözlerime değildi. Uyku mahrumu sesiyle "Günaydın." dedi.

Başımı boynuna götürüp kokusunu içime çektim. Dudaklarımı boynuna bastırıp "Günaydın." dedim ben de. Geri çekilip komodinin üstündeki tepsiyi aldım. "Kahvaltı yapman lazım. Sonra da sana bir çanta hazırlayıp hastaneye gitmemiz lazım." Doğrulup sırtını yatak başlığına yasladı. Tepsiyi kucağına alıp inceledi.

"Sen kahvaltı yaptın mı?"

Yapmamıştım. "Yaptım." dedim. İştahım hiç yoktu ve yapmadım diyerek onu üzmek istemiyordum.

Bir süre yüzüme bakıp beni inceledi ve önüne döndü. Bir parça ekmek koparıp reçel sürdü. Reçel sürdüğü ekmeği yemek yerine bana uzattı. "Birlikte yersek ben de yerim." Yalan söylediğimi anlamıştı anlaşılan ama hiç iştahım yoktu.

Elindeki ekmek parçasını alıp sırf o yesin diye yedim. Zor bela birkaç lokma yiyerek Gece'nin kahvaltı yapmasını sağladım. Kahvaltıdan sonra Gece üstünü değiştirmek için lavaboya giderken komodindeki suyu alıp içtim. Suyu komodine koyarken bir öksürük krizi tuttu. Elimle ağzımı kapatıp öksürdüm. Elimi ağzımdan çekerken elimdeki ıslaklıkla duraksadım. Bakışlarım elime kayarken gördüğüm kırmızı sıvıyla kaşlarım çatıldı.

Elimin tersiyle ağzımı sildim. Elime yine kan bulaşmıştı. Dün de böyle kan gelmişti.

Gece lavabodan çıkınca ona bakmadan ben lavaboya girdim. Aynanın karşısına geçip elimdeki kanı yıkadım, daha sonra ağzımı yıkayıp havluyla yüzümü kuruladım. Bulunmamın üstünden iki gün geçmişti ve kan sonuçlarımla ilgili beni hastaneden aramamışlardı. Gece'nin ameliyatı olduğu için de gidip onunla ilgilenme fırsatı bulamamıştım. Bir yandan da önemli bir şey çıksa geciktirmeden haber verirler diye düşünmeden edemiyordum.

Lavabodan çıkıp Gece'nin yanına gittim. Çantasını hazırlıyordu. Ona yardım ettikten sonra aşağıya indik. Serhat Albay geri dönmüştü ama yarın Gece'nin ameliyatında geri gelecekti. Gece'nin anne, babası ve kardeşi hâlâ buraydı. Babam ve bizimkiler de hâlâ buradaydı. Bu iki gün içinde Aras'la birlikte babama Bahadır'ın, yani yeni adıyla Fehmi'nin yaptığı her şeyi anlatmıştık. Başımıza bunca derdi açanın o olduğunu ve Fehmi'nin aslında Bahadır olduğunu anlatmıştık. Bize yine bunca derdi açtığı için içinde büyük bir kin vardı ama yakalanması ve ait olduğu dört duvar arasına tıkılması içine bir nebze de olsa su serpmişti.

SON NEFESİME KADARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin