15.BÖLÜM "Olaylı Bir Gün"

7.5K 526 418
                                    

Oy verip bol bol yorum yapmayı unutmayalım🦋

OY SINIRI 160 YORUM SINIRI 400.

Yorumlar çok olsun diye harfleri kelimeleri tek tek yazmayın veya emojilerle doldurmayın. O yorumlar silinecek, buna devam eden kullanıcılar sessize alınacak!

Duyurulardan haberdar olmak için beni takip edebilirsiniz. Kitap_gezegeni1

Keyifli okumalar✨

Keyifli okumalar✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

15.Bölüm "Olaylı Bir Gün"

"Al oğlum bundan da ye." dedi annem sarmaları Aras'a uzatarak.

"Sağ ol Leyla Teyze." diyerek ağzına birkaç sarma soktu Aras.

"Patatesli börek de var." dedi annem bu sefer börekleri uzatarak. Aras dolu ağzına rağmen elleriyle bir dilim böreği alıp kocaman bir ısırık aldı.

Arkama yaslanıp annem ve Aras'a hayretler içinde izlemeye devam ettim. Burada bir işler dönüyordu ama hadi hayırlısı.

Önümdeki henüz içmediğim çayı alıp sesli bir şeklilde ve sinir bozucu bir uzunlukta karıştırmaya başladım. Gözlerimi annem ve Aras'tan ayırmıyordum. Benim gereksiz uzun karıştırdığım çaydan dolayı ikiside bana döndü, sonunda dikkatlerini çekebilmiştim.

"N'oluyor burada?" dedim hâlâ çayımı karıştırmaya devam ederek. Oysa ki içinde şeker var mıydı onu bile bilmiyordum.

"Kahvaltı yapıyoruz görmüyor musun?" dedi Aras, göz ucuyla hâlâ karıştırdığım çaya baktı. "Şeker erimedi buhar oldu buhar, Bırak artık. Beynim şişti zaten!" Söylenmesiyle çayı karıştırmayı kesip masanın üstüne doğru eğildim, çatal kullanmadan elimle bir tane sarma aldım ve ısırdım.

"Kahvaltıda sarma mı yiyorsunuz? Nerenin kahvaltısı bu?" dedim ve elimde ısırdığı sarmanın son kalan parçasını da ağzıma atıp elime bulaşan yağı emdim.

Aras ağzına zeytin atıp "Leyla teyzeciğim sağ olsun benim sevdiğim şeyleri hazırlamış bana." dedi ve çayında bir yudum içti.

"Neden?"

"Ne demek neden? Dün çocuğu ısırdın o kadar, özür mahiyetinde sevdiği şeyleri yaptım." Annemin cevabıyla içime bir kurt düştü, valla bir şeyler dönüyor bu evde.

"Anne sakın bana Aras'ı ayarlamaya çalıştığını söyleme." dedim pat diye, valla ilk aklıma bu gelmişti. Çünkü annemi tanıyordum.

"NE!" annem ve Aras benim dediğim şeyden sonra tepkisini aynı anda ortaya koydular.

"Kızım senin zaten sevgilin yok mu? Niye böyle bir şey yapayım?" Annemin dediği şeyle gözlerim şaşkınlıkla irileşti.

Sevgilin mi var demişti o?

SON NEFESİME KADARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin