15. kitty sticks out her claws

906 94 25
                                    

,,Chci, aby jsi vzdychal mé jméno hlasitěji, koťátko

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Chci, aby jsi vzdychal mé jméno hlasitěji, koťátko." 

Jazykem jsem mu olízl dolní ret, v sekundě vyplázl ten svůj, ale jakmile jsem se se svou rukou začal pohybovat náruživěji, tak nahlas zavzdychal mé jméno, přesně tak, jak jsem si přál. 

Odtáhl jsem se, sedl si opatrně na jeho klín a svou ruku vytáhl z jeho kalhot, na dlani se mi leskla jemně bílá tekutina, kterou jsem bez přemýšlení slízl. 

Hybrid ihned zrudl a zakryl si tvář. 

Pro sebe jsem se usmál, zapřel se rukou vedle jeho hlavy a něžně ho chytl za zápěstí, abych měl opět výhled na jeho krásný obličej. 

,,Jsme spolu tři roky a ty máš stále tendenci se zakrývat, maličký." řeknu

Nebudu lhát, připadalo mi to neskutečně roztomilé, ale chci, aby se cítil uvolněně, ale samozřejmě mi to absolutně nevadí, patří to totiž k jeho povaze, vždy byl takový a neuměl potlačit stud. 

Mlčky mě sledoval, stále jsem svíral jeho zápěstí a nemínil v brzké době pustit. 

,,P-Promiň mi to." zašeptá 

Na moment jsem svraštil obočí, naklonil jsem se k jeho krku, kam jsem mu daroval několik vlhkých polibků a pomalu postupoval nahoru, až jsem se zastavil u jeho lalůčku, který jsem mu lehce olízl. 

,,Za co se mi přesně omlouváš?" 

Zachvěl se mu dech, když jsem ho opět olíznul a ve stejnou chvíli pohnul se svým kolenem, které jsem hruběji natlačil k jeho penisu. 

 ,,Z-Za to, že se stydím a že se zakrývám, b-budu se snažit, aby tomu tak nebylo." odpoví 

Raději jsem ho jemně kousnul do krku, abych potlačil úsměv a po chvilce jsem se opět narovnal. 
Pustil jsem ho a jedním pohybem jsem si přetáhnul mikinu, sledoval jsem jeho ouška, která se ihned narovnala a jeho oči, který mě zaujatě pozorovaly. 

Nikdy jsem nebyl sebevědomý a nebyl spokojený tím, jak vypadám, ale od té doby, co mám jeho, tak jsem přijal sám sebe. 

Nikdo se na mě nekoukal tak, jako právě on a pokaždé, co se spolu milujeme, tak jeho oči doslova září a prohlíží si mě se stejnou něhou, jako prvně, když mě viděl. 

Natáhl ke mně svou ruku, hřbetem svých prstů mě pohladil po hrudi, opravdu lehce, ale i tak se mi pod jeho dotekem vytvořila husí kůže. 

Něžně jsem ho chytl za ruku a na hřbet mu věnoval letmý polibek, okamžitě se usmál a jedno své ouško sklopil dolů, vypadal tak mnohem roztomileji. 

,,Ať tě to ani nenapadne, koťátko. Miluji sledovat tvoje reakce a nechci, aby se něco změnilo." odpovím 

Bál jsem se, že se v nové lokaci začne chovat jinak, za chvilku mu bude dvacet, ale díky bohu zůstal stále stejný. 

SINGULARITY 2/ taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat