Taehyung
19.59,,Jsem opravdu nadšený, že jste tu, pane Kime."
Nehnutě jsem seděl v koženém křesle, kroutil jsem se svým zápěstím, jelikož mi připoutali ruce k opěrce a na pravé straně jsem ten tlak vnímal mnohem intenzivněji.
Avšak jsem tu bolest nedával najevo, neřekl jsem ani jedno slovo a zpříma se díval na muže nedaleko ode mě.Strážci byli všude kolem nás, hlídali kovový dveře a především velitele, který poklidně procházel v místnosti, prohlížející chemický roztoky.
Vypadalo to tu jako pokoj, kde byl ještě před lety zavřený Jungkook.,,Vzpomínáte si na naše první setkání?" optá se.
Pamatuji si pouze na to, jak jsem byl naivní a hloupý, jelikož jsem byl unešený z toho, že se setkávám s vědcem, kterého jsem považoval za hrdinu.
Svou hlavu jsem dal krapet výš, pátral jsem v mysli a vybavil si svůj příchod do STU.Zavedl mě na oddělení, kde jsem musel podstoupit testování, zda mé tělo má vůbec schopnost přijmout chemickou látku, kterou mi musí zavést do krevního oběhu, abych se ochránil před případnými onemocněními.
,,Píchnul jsem Vám vakcínu PDVR." řekne.
Vzpomněl jsem si na tu ukrutnou bolest, jehlu mi musel propíchnout do hrdelní žíly, jelikož právě tyhle žíly přivádějí přes horní dutou žílu odkysličenou krev z hlavy do srdce, takže chemická látka začne působit neprodleně.
,,Ohromuje mě, že jako vědec jste neprojevil zájem o jaké chemické složení se vůbec jedná." dodá.
Mluvil výsměšně, ale k smíchu to nebylo, jelikož jsem mu tehdy důvěřoval a on mi sdělil, že PDVR je vakcína, která mi dodá imunitu vůči všemu.
Lhal, což jsem v té době nemohl vědět.Zamyslel jsem se, což nejspíše očekával a přistoupil ke mně blíže.
,,Dám Vám malou nápovědu, propyphenazonum a diosminum." vysloví.
Samovolně se mi stáhlo hrdlo.
Diosminum ve větším množství rozšiřuje žíly a cévy, propyphenazonum napomáhá utlumit bolest, ale setrvává v těle nesmírně dlouho a nesmí se užívat dlouhodobě, jinak zvyšuje možnost krvácení a ovlivňuje koncentraci paracetamolu v plazmě.
On mi nechtěl pomoct, nechtěl mi navýšit imunitu a chránit před onemocněními, právě naopak mi rozšířil cévy a otupěl tělo, abych se nakazil a umřel.
Zasmál se, když spatřil můj výraz a opět se vzdálil, přistupující k lince s roztoky.
,,Avšak jsme zjistili, že Vaše arterie perfektně zajišťují výměnu látek mezi krví a tkáněmi." promluví.