32. an angel and a demon, what a fucking good combination

662 85 48
                                    

Jungkooka neodvezli do STU násilím, otec se ho chtěl zbavit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jungkooka neodvezli do STU násilím, otec se ho chtěl zbavit.

,,Musíme pryč, hned."

Oba se na mě překvapeně podívali, ale já to myslel smrtelně vážně.
Otec zařídil, aby Jungkooka odvezli do STU, to kvůli němu hnil na jednom místě čtyři roky.

Nejde mi do hlavy, že byl schopný žít s tím pocitem takovou dobu a i přes to, co udělal, mu ještě pomohl, když sem přišel.

Nechápu jeho myšlenkový pochody, pomohl mu, aby se mohl rozhodnout, kdy chce být jiný, ale absolutně mi není jasné, proč tomu tak učinil, když se ho tolik bojí.
Zda to udělal kvůli tomu, že měl výčitky a nebo v tom hrála jistým způsobem otcovská láska.

,,Počkejte zatím tady." dodám.

Nedokázal bych odejít bez toho, aniž by mi to vysvětlil.
Utekl jsem nahoru po schodech, abych našel svého otce, kterého bych nyní ani vidět nechtěl, ale opravdu chci vyjasnit vše.

Byl ve svém pokoji, zaraženě jsem pozoroval ten bordel, rozházený věci, knihy a všelijaký spisy.
Stál nehnutě u okna, ale když zaznamenal můj příchod, tak se na mě otočil a já se musel hodně držet, abych byl schopný mu oční kontakt vůbec oplatit.

,,Co jsi to provedl?" optám se.

Byl v mých očích hrdina, vychoval tvora, který je nejvzácnější na světě, jako vlastního syna, opustil mě kvůli němu, ale zahodil ho jako kdyby neměl city.

Jungkook byl zvláštní jako malý, stále byl svým způsobem jiný, ale to nemění nic na tom, že má srdce na správném místě.
Kdyby jenom věděl, že ho zradil někdo, komu do dnešního dne důvěřuje, tak by se sesypal.

,,Zachraňuji svět před zkázou, kterou jsem zavinil." odpoví.

Mlel nesmysly, jeho teorie o tom, jaký je Jungkook, je nesmírně hloupé a vědecky nekorektní.
Začal se ke mně přibližovat, já měl tendenci se od něho vzdálit, ale setrval jsem na jednom místě a zpříma se na něho zahleděl.

,,Věř mi synu, že já to tak nechtěl, mrzí mě, že ztratíš někoho na kom ti tolik záleží." dodá.

Jeho oči byly rázem skleněný, vstřebával jsem jeho slova, ale náhle mě silně sevřel a než bych si to stihl uvědomit, tak mě pohltila tma.


Jungkook / EOB


Andílek se dlouho nevracel, ale hlavně mi vůbec nebylo jasné, proč chce náhle tak rychle vypadnout.

,,Je mi teplo."

Protočil jsem očima a podíval se na toho kokota, který svíral své tričko u hrudi a dělal rychlý pohyby se svou rukou, aby ho profukoval vzduch.

,,Můžeš být kurva v klidu aspoň pár minut?" optám se.

Byl opravdu nesnesitelný, nebyl schopný korigovat svoje oči a neustále mu problikávala zelená barva, kdyby byl nějaký zkurvený semafor.

SINGULARITY 2/ taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat