33. open your mouth like you always do, nice and wide

809 81 43
                                    

,,Jine?"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Jine?"

Nečekal bych, že ho ještě někdy uvidím.
Dýchal zhluboka, jeho tělo bylo ovšem napnuté a nereagoval na můj hlas.

Náhle jeho oči nabraly rudý odstín, svou hlavu naklonil do strany až se ozvalo křupnutí a já nepatrně ustoupil dozadu.

To nebyl Jin, aspoň tedy ne uvnitř.

V sekundě vystartoval, jen tak tak jsem se mu vyhnul a přesunul se na druhou stranu.

,,Být tebou, tak se zklidním, nerad bych ti totiž urval hlavu." ceknu.

Pomohl nám kdysi, především dával pozor na andílka a opravdu bych mu nerad ublížil.
On byl ovšem kurevsky mimo, necítil jsem jeho typickou vůni, jeho pohyby byly trhaný a předvídatelný, jelikož byl kdyby zdrogovaný a neměl tak dobré vnímání.

To se mi však hodilo, byl dezorientovaný, agresivní, ale tím pádem nepoužíval hlavu, nesoustřeďoval se na svoje ostatní smysly, který získal od toho čůráka z STU umělou cestou.

Vylezl jsem na skříň před klimatizací, chtěl mě následovat, ale já v tu chvíli vyskočil a nábytek podkopnul.
Skříň dopadla přímo na něho, spadl k zemi, ale po chvilce ji ze sebe shodil a chystal se zvednout, ale vzhledem k tomu, že ležel na zemi, tak spatřil Hoseoka, který se skrýval pod postelí a již hlasitě zavrčel, natahující se k němu.

Já ho ovšem v sekundě chytnul pod krkem, zaryl jsem do něho svoje drápy a vycenil svoje špičáky.
Jedním pohybem jsem si ho nadzvedl do vzduchu a sledoval jeho rudý oči, který nezářily jako ty moje, kdyby měl další vrstvu, jakýsi povlak, působily totiž zakaleně.

,,Co s tebou kurva udělal." zašeptám.

Vzpíral se, cukal, ale já ho pevně držel a z ničeho nic ho opět přirazil k zemi.
Mrdnul jsem s jeho hlavou, několikrát po sobě, ale rázem ze skrýše vylezl Hoseok a silně mě sevřel za rameno.

,,Zabiješ ho, přestaň!"

Nasraně jsem se na něho podíval a na moment svůj pohled upřel na jeho ruku, kterou měl na mém těle.
Ihned pochopil, svou ruku stáhl zpátky k sobě a já se více narovnal, pouštějící Jina, který byl již v bezvědomí.

,,V klidu, nemám to v plánu." odpovím.

Tomu kokotovi se zase rozbušilo srdce, byl vyděšený situací a neuměl svoje pocity potlačit.

,,Jsi schopný vytasit svoje drápy?" optám se.

Věnoval mi zmatený pohled, následně se podíval na svoje ruce, přesněji kloubky a svraštil obočí, kdyby se soustřeďoval.
Náhle ze sebe vydal bolestnou odezvu, jakmile mu drápy protrhly kůži a vyjely ven.

Nebyl až tak marný, jak jsem si myslel.

,,Zůstaň tu s ním, musíš mu roztrhat kůži, aby krvácel co nejvíce." řeknu.

SINGULARITY 2/ taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat