55. and where the fuck did you get the idea that I want to stay alive?

597 90 30
                                    

Jungkook/EOB

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jungkook/EOB

,,Takže doopravdy chcípneš?"

Pousmál jsem se nad jeho tónem, seděli jsme na převráceném autu a oba hleděli před sebe, na město, které nyní vypadalo jako během morové epidemii.

,,Páni, s větším nadšením by jsi se ptát nemohl?" optám se.

Potichu se zasmál a rukou si objal svá kolena.
Zásadně jsem se díval nahoru, nikoliv na zem, kde byly mrtvoly a to jenom kvůli tomu, že čím déle bych pozoroval tu zkázu, tím rychleji by se mi vrátila lidskost a pocit, že jsem pouze obyčejná bestie.

,,To jsi podepsal smlouvu s ďáblem nebo co?" optá se.

Byl tak hloupý, až mě to ubíjelo, ale momentálně jsem neměl chuť s ním ztrácet čas či vykonat nějaký pohyb, dýchalo se mi špatně, potřeboval jsem odpočinek potom všem.

,,Ne debile, prostě jsem se zamiloval a jestli tu lásku nebudu dostávat, tak umřu." odpovím.

Bylo to tak prosté a přitom až k smíchu, i přes to jsem ničeho nelitoval, andílek mi dal vše, co jsem potřeboval a po čem kdy toužil, takže i kdybych věděl už tehdy, že kvůli němu chcípnu, tak bych to celé podstoupil znovu.

Hoseok se na mě na moment podíval, ale následně svůj pohled upřel opět před sebe.

,,Kdy?" optá se.

Na rtech se mi vytvořil úsměv a poposedl jsem si více nahoru.

,,Neboj, takovou radost ti neudělám, abych chcípnul hned, trvá to nějakou dobu." vyslovím.

Patří to k trestu, umírání je zdlouhavé a bolestivé, žíly se mi budou stahovat, toxiny mi nebudou kolovat rychle a budu slabý, jako ten kokot vedle mě.

,,Tak o co jde ty vole? Jestliže to trvá dlouho, tak do té doby najdeš někoho jiného a opět tu lásku dostaneš." řekne.

Naivitu jsem akceptoval pouze u andílka, u něho mě to ovšem vysíralo a v sekundě jsem si křupnul se svým krkem, abych se nějak zaměstnal.

Myslí si, jak je to kurva jednoduché, přitom o tom ví hovno.

,,Nikoho už milovat nebudu." zašeptám.

Nenáviděl jsem jeho pohled na svět, jak mu je všechno u prdele a o nikoho se tolik nezajímá.
Taehyunga zavrhnul a ačkoliv se dal dohromady s Jinem, tak to neakceptuji jenom z prostého důvodu, že by byl schopný ho vyměnit, dělat, že o nic nejde, jako teď v mém případě.

Jin je též z části tvor, jestliže ho Hoseok opustí, tak bude trpět nepopsatelným způsobem, s tím rozdílem, že on na rozdíl ode mě nechcípne, protože u něho převládá ta lidská část.

,,Proč jsi takové pesimistické hovno? Jimin tě má rád, Yoongi též a ostatní na stanici, takže svým způsobem tu lásku dostaneš, sice jinou, ale udrží tě naživu, ne?"

SINGULARITY 2/ taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat