,,Miloval jsem ho, už tomu tak není, takže se laskavě uklidni a buď rád, že jsi naživu." odpovím
Neměl jsem chuť tu déle postávat a čekat na jeho odpověď, která by byla stejně nepříjemná pro nás oba, místo toho jsem se otočil na ostatní.
Musel jsem je uklidnit, aby vůči chlapci s černými vlasy nevytvořili averzi.
,,Omluvte Jungkooka, prožil toho opravdu hodně, je to nesmírně laskavý tvor, ale někdy se u něho projevuje agrese, avšak vás ujišťuji, že jeho chování se již nebude opakovat." řeknu
Překvapivě všichni kývli, nevypadali podrážděně či nahněvaně, přeci jenom ví, jak to v našem světe vypadá a jsou zde tvory, který s ním defacto i soucítí, nehledě na to, že k němu chovají respekt.
Na dvoře vládl opět klid a děti si začaly hrát, kdyby se nic nestalo.
Hoseok odešel, věděl jsem, že nyní pociťuje vztek a bylo mi jasné, že nás čeká dlouhý rozhovor, abychom to dali do pořádku.
Jimin, který toho byl svědkem, přistoupil k Yoongimu, který postával nedaleko ode mě a malý hybrid mi věnoval široký úsměv.
,,To bylo od tebe moc hezké, jak jsi říkal o Jungkookovi, že je laskavý." vysloví
Během toho, co mluvil, tak se lehce kolébal ze strany na stranu a ruce měl obmotaný kolem svého břicha, kdy objímal sám sebe.
Náhle se však narovnal a nadzvedl svou ruku, narovnal svůj ukazováček, který do mě lehce strčil a svraštil obočí.
,,Ale víš, že se lhát nemá. Všichni víme, že se pořád milujete." dodá
Frustrovaně jsem vydechl, na tyhle kecy jsem po téhle situaci, která byla napjatá, neměl náladu.
Blonďák si toho všiml, objal Jimina kolem pasu a zašeptal mu něco do pravého ucha.
Hybrid sklopil ouška, následně se však pousmál a odešel za Seungminem, aby měl aspoň společníka na hraní.Blonďák mi dal ruku na rameno a věnoval mi povzbudivý úsměv.
,,Jsem na tebe pyšný, že jsi ho zastal, ale nezapomeň, že Hoseok je ten, který tu pro tebe byl každý den. Oba moc dobře víme, že se nebudou mít rádi, ale to neznamená, že ty jsi musíš vybrat stranu." řekne
Poplácal mě a s těmito slovy se vrátil do budovy, aby dokončil svou práci.
Připadá mi to vzhledem k události hloupé, přeci jenom jsem si nevybral žádnou stranu, jelikož se oba dva chovali jako totální idioti.
Raději jsem se rozhodl opustit areál, měl jsem v plánu dojít do kuchyně, abych si připravil kávu, kterou jsem tenkrát nikdy nepil, ale Hoseok na horké tekutině dokázal vytvořit závislost a bohužel jsem do toho též spadl.