V noci jsem nedokázal zaspat, ráno jsem měl sucho v ústech a ihned jsem do sebe nalil skleničku vody, abych doplnil tekutiny.
Studená sprcha mi též nepomohla, cítil jsem se zlomeně a neskutečně vyčerpaně, i tak jsem se oblékl a opustil svůj pokoj, abych se dostal do areálu.
Děti si již hrály venku, užívaly si sluneční paprsky, který už i v ranních hodinách příjemně hřály.
,,Dobré ráno."
Všichni se zastavili a hromadně mi vrátili pozdrav, přistoupil ke mně tvor s nádobou a přede mnou se okamžitě vytvořila fronta, bez toho, aniž bych dal rozkaz.
Každý si vzal pilulku a pokojně se vrátili ke svým činnostem.
Přede mnou se zjevila Ji-Woo, vzala si poslední vitamín a věnovala mi široký úsměv, tím mi hrdě ukázala svůj levý špičák, který už měla zcela venku.
,,Jsi krásná." vyslovím
Za ten rok, co ji znám, se z ní stala vskutku hezká dívka, která měla podobnou povahu jako Jimin a dokázala rozzářit každého kolem.
Šťastně se pousmála, ale náhle semkla rty k sobě, pilulku pevně sevřela v dlani a se strachem ustoupila dozadu.
Všichni rázem ztichli, dívali se mým směrem, vyděšené děti si přestaly hrát a tím areál upadl do ticha.
Měl jsem chvilku pocit, že se dívají na mě, tvory se stáhly a v očích jim problikla rudá či jedovatě zelená barva.
Náhle mi však došlo, že se nekoukají na mě, ale upřeně za mě.
Pomalu jsem se otočil a sledoval chlapce s černými vlasy, který vkročil na dvůr a svým příchodem umlčel každého.
Ladně postupoval k nám, sebevědomě si prohlížel každého jedince a na rtech se mu objevil úsměv, aby předvedl svoje špičáky.
,,Baf."
Slyšel jsem dětský pláč v dáli, jakmile promluvil hlubším hlasem a záměrně naháněl hrůzu obyvatelstvu.
Protočil jsem očima a frustrovaně vydechl, když se objevil po mém boku.
,,Přestaň." ceknu
Byl jsem podrážděný kvůli včerejšku a opravdu nestojím o jeho divadélko.
Jungkook mě ovšem nevnímal, stále měl úsměv na rtech a zamával dívce, která stála několik metrů od nás, která sklopila pohled k zemi a utekla na druhou stranu areálu.
Chlapec s černými vlasy se ke mně naklonil, ucítil jsem jeho horký dech na svém krku a periferně viděl tvora, který měl potřebu mě chránit od té doby, co jsme ho osvobodili z STU, jak ho zabíjí pohledem.