37. are you gonna play with me?

642 80 19
                                    

19

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

19.25

Ruce se mi třásly, dech jsem měl nepravidelný, jakmile jsem pomocí čipu dostal do budovy a ocitl se na dlouhé chodbě.

Do nosu mi udeřila ta známá vůně po kovu, desinfekci a chladného vzduchu, který byl dopřán klimatizací.
Umělé světlo mi v sekundě podráždilo oči, již jsem si odvykl a moje oči by raději uvítaly sluneční paprsky, než ledově bílý žárovky.

Chodba byla poloprázdná, ale já se vydal pomalým krokem, držící se u stěny a dělal vše pro to, abych byl snad neviditelný.

To ticho mě znervózňovalo, neslyšel jsem mumlání, ani pláč tvorů, vůbec nic, pouze v dáli zaslechl nepatrný zvuk a též na vlastní oči viděl, jak jedna blikající žárovka dosáhla svého limitu a z posledních sil se snaží ozářit místnost.

Nasucho jsem polknul a pokračoval dál, ale zarazil jsem se, když jsem došel k automatickým dveřím.
Vedle jsem spatřil dotykový terminál, kde blikalo červené světýlko.

Šáhl jsem si do kapsy a vytáhl bílou kartu, kterou mi věnoval Jin.
Vskutku jsem doufal, že jsou všechny dveře na stejném principu, čip jsem tedy přiložil k dotykové obrazovce a jakmile blikla zelená barva, tak se dveře začaly otvírat do strany, ale já je následoval, kdyby se náhodou někdo nacházel v druhé místnosti.

Nezaslechl jsem hlasy, ani kroky, takže jsem po chvilce vykoukl od stěny a jen tak tak stihl projít, než se za mnou dveře automaticky opět zavřely.

Spatřil jsem výtah a vedle i schody, na moment jsem se zamyslel, ale přeci jenom schodiště mi připadaly rozumnější, takže jsem se vydal pěšky dolů.

Přes zábradlí jsem ohlédl dolů a celé mé tělo se napnulo, když jsem uslyšel řev a pláč.
Každým dalším schůdkem se ta hlasitost zvyšovala a já měl tím pádem jasno v tom, že jsem se ocitl v podzemí a na správném místě.

Čipem jsem otevřel dveře, který jsem nechal schválně otevřený a zaraženě pozoroval chodbu, která mi tvořila úzkost.
STU již nebylo jako dřív, ačkoliv se i tenkrát jednalo o ohavné místo, tak aspoň se snažili, aby to místo působilo příjemně a podle daných předpisu čistě.

Vzduchem se nesl odporný, zatuchlý zápach a nikde ani okna, která by byla chráněná mříží, pouze umělé světlo, kovový dveře s malým otvorem, toť vše.

Dělalo se mi z toho těžko, už kdysi mi připadalo, že se k tvorům chovají odporně, ale tohle bylo opravdu přes čáru, byly zavřený jako zvířata v množírně.

Zhluboka jsem se nadechl a došel k prvním dveřím.
Uvědomil jsem si, že pokud se uvnitř nachází někdo agresivní, tak budu s velkou pravděpodobností ihned mrtvý.

Tato skutečnost by mě jindy netrápila, přeci jenom bych pomohl aspoň jednomu z nich, ale v hlavě jsem měl Jungkooka, myšlenku, jak jsme se odloučili ve špatném a tenhle pocit mi dával o to větší nutkání přežít.

SINGULARITY 2/ taekookKde žijí příběhy. Začni objevovat