Jungkook/ EOB
,,Můžeš mě kurva vnímat?" optám se.
Nacházel jsem se u usopleného čokla, který dával studený obklad Jiminovi.
Po dlouhé době se mu podařilo usnout, měl neustále vysokou teplotu kvůli zánětu, který se ani po dvou týdnech nezlepšil.Mrzelo mě to, sice umím léčit, ale ten tvor mu vytrhnul kus masa a narušil tkáně, jsem schopný zahojit ránu od tvora, ale ani já nejsem tak boží, abych dokázal vyléčit zkurvenou díru.
Yoongi zhluboka vydechl a podíval se na mě.
,,Mluv." vysloví.
Přesunul jsem se ke stolů a otevřel svůj sešit, kam jsem si zapisoval po nocích svoje poznámky.
Chvilku jsem listoval a poté si potichu odkašlal.,,Napadla mě aconitum napellus a belladonna." řeknu.
Nebyl jsem vědec, hovno jsem tomu rozuměl, ale snažil jsem se ze všech sil, neustále jsem si četl, listoval spisy od svého otce a pravidelně chodil za Yoongim, pozoroval jsem co dělá a jaký sloučeniny používá.
Blonďák se nepatrně pousmál, ale náhle si kýchnul.
Protočil jsem očima, stále si na moje toxiny nezvykl a jeho nos byl červený.,,Na to jsi přišel sám?" optá se.
Zvedl se a pomalým krokem přešel k umyvadlu, umyl si ruce a následně ke mně přistoupil.
Sledoval jsem jeho pohyby a chvilku na to nazvedl své pravé obočí.,,Ne ty vole, šel jsem do místní knihovny popíjet čajík a čerpat informace, jasně, že jsem na to přišel sám, co je to kurva za otázku?"
Zasmál se, ale mně do smíchu fakt nebylo, byl jsem unavený a měl jsem chuť to tu rozmlátit.
,,Udivuje mě to, aconitum napellus a belladonna napomáhají k léčbě neklidu, emočního napětí a podrážděnosti, což by Taehyung jistě potřeboval." odpoví.
Vzal si ode mě blok a přesunul se k lince, prohledával flaštičky s roztoky, aby našel tu správnou.
On byl jediný, který se mi snažil pomoct, aby byl můj andílek zase sám sebou, byl jsem mu za to vděčný.,,Ty by jsi to potřeboval též." dodá.
Můj vděk se rázem vypařil, svraštil jsem obočí a silně tiskl svůj jazyk zevnitř o tvář.
Dneska jsem byl kurevsky podrážděný, každý mě sral nepředstavitelným způsobem a dokonce jsem se vyhýbal i Taehyungovi.Zhluboka jsem vydechl a snažil jsem se zklidnit, ale moje oči zářily nepřetržitě rudě, nedokázal jsem je ovládat, nebyl jsem schopný to potlačit a udržet je černě.
,,Jsem dlouho bez sexu, to bude tím." vyslovím.
Yoongi se ještě podíval na kotě, zkontroloval, zda stále poklidně spí a poté se posadil ke stolů, já jsem se o něho stále opíral a neměl v plánu si sednout též.