Taehyung
Posadil jsem se zpátky na schod a pozoroval ostatní v areálu, jak se vzájemně ujišťují, že se nikdo z nich nezranil.
Svoje dlaně jsem začal třít o sebe a pohledem si vyhledal chlapce s černými vlasy, ke kterému zrovna přiběhl to otravné kotě, které však bez rozmyšlení objal a vzal do náručí.Jednou se s ním protočil dokola a na rtech se mu usadil široký úsměv, během toho, co ho pohladil po pravém oušku.
Hybrid vedle něho vypadal vždy tak šťastně a všiml jsem si, že se na něho dívá kdyby až s obdivem.
Jejich vztah jsem nedokázal pochopit, ale především jsem nedokázal pochopit, proč od nich nedokážu odtrhnout svůj pohled a mám tendenci pozorovat Jungkooka, jak se usmívá.Působil na mě jako egoistický zmrd, ale pokaždé, co jsem na něho jen upřel svůj pohled, tak se ve mně kdyby něco pohnulo.
Byl jediný, který se mnou mluvil, ač jsem si to nepřál, jelikož jsem z něho byl více zmatený a nebyl jsem schopný připustit skutečnost, že jsme zrovna my dva tvořili kdysi pár.Každý den mi něco povyprávěl, to, jaký jsem byl nebo jak jsme se poznali a dali dohromady.
Sděloval mi každičký detail, také to, že jsem byl údajně já ten, který poprvé políbil toho druhého i když mě varoval, abych to nedělal.Vzpomínal si na každou drobnost, která se týkala mě, ale já jeho kecy stále vnímal jako báchorky.
Podle toho, co mi řekl, tak jsme se doopravdy vzájemně milovali, až uboze moc, ale vzhledem k tomu, že si na to nepamatuji, tak mám pocit, že to ani nemohlo být reálné.
Náhle asi vycítil můj pohled, otočil se mým směrem a poposunul Jimina více nahoru, aby ho držel pevněji.
To malé kotě vyčarovalo široký úsměv, který by byl vidět i na míle daleko a zamávalo mi.Přestal jsem třít dlaně o sebe, pravou ruku sevřel instinktivně v pěst, ale nakonec ji nadzvedl a mávnutí mu pouze jedním pohybem vrátil.
Jungkook se po mém gestu pousmál též, tak něžně, že jsem v sekundě sklopil pohled k zemi.Jeho pohled zvládám, když je ovšem neutrální, sebejistý či nahněvaný, ale jakmile mi věnuje vřelý úsměv, tak toho nejsem způsobilý.
Necítil jsem se kvůli tomu dobře.
Častokrát mi říkal, že nedokázal pochopit, s čím si zasloužil někoho jako jsem já.
Připadá mi to jako hovadina, přeci jenom on byl EOB, ten muž, který mě vyšetřoval před měsícem řekl, že je to ten nejsilnější tvor na světě, tak proč se do hajzlu dal dohromady s obyčejným člověkem.,,Přesuň se do jídelny, bude večeře."
Ten odporný pach, který mi byl proti srsti se objevil přímo vedle mě.
Zvedl jsem pohled na kokota, který na mě hleděl.