Казоку 33 р хэсэг

85 12 0
                                    

💎Ad white cat 💎
⚡️Хянасан-Кента⚡️
🌸 Эдитор-Ми🌸

Шизү багшийн лекц, сургуулийн алдарт play boy ийн хичээл.  Эхлэлээ.
" Sugar daddy чинь ингэж  Baby boy доо эрхлээд байж болохгүй шдээ. Нэрнээс нь л тодорхой байгаа биз дээ. Daddy  хэзээ эрхлэж байсан юм эсрэгээрээ эрхлүүлэх ёстой байхгүй юу. Ирүка ааваа та нэгэнт л Sugar daddy болно гэж шийдсэн юм бол. Хариуцлагатай байх хэрэгтэй. Та Кёота аавыг юу ч хийлгэж болохгүй та хоол хийнэ, мөнгө өгнө, асрана, авахыг хүссэн юмыг нь авч өгнө. Харин Кёота аав зүгээр эрхлээд л байж байхад болно" гэлээ. Одоогийн энэ байдал яагаад ч Шизүгийн хэлсэн шиг байдал биш байгаа болохоор Шизү ийн тэдэнд зааварлана. Sugаr daddy юу гэж л Baby boy доо үүрүүлээд байж болох билээ. 
Ирүка Шизүгийн зааварчилгааг бага зэрэг дурамжхан сонсоно. Өөрийнх нь хүссэн шиг гоё биш гэдгийг мэдээд дурамжхан байлаа. Аргагүй шүү дээ Кёотагаар хэлсэн бүгдээ хийлгэж даам гарах гэсэн хүсэл замхраад  Кёотад эрхэлчихэж ч болохгүй бүр хамаг ажлаа хийх гэсэн үүрэг авах болсноо мэдэх таагүй байгаа нь мэдээж. Шизү сэнсэй маань сурагчаа сэтгэл хангалуун бус байгааг хараад инээн нууц хөзөрөө гарган дэглэхээр зэхэн Ирүка Кёота хоёр луу жогтой гэх чинь хараад  дуугаа намсган хүлээлтыг нь биелүүлэх бэлгээ задлалаа
-Хамгийн чухал зүйл нь Sugar daddy  хийхийг хүсвэл baby boy эсэргүүцэх эрх байхгүй гэлээ. Энэ үгийг сонсоод Ирүкагийн нүдэнд оч асах шиг л болоод л ханцуйгаа хойш шуугаад" Хоол би хийнэ" гэсээр гал тогоо руу уухайлан дайран орлоо.  Тэр энэ хорхой хүргэм мэдээг сонсоод л хийгээд байдаггүй ажлаа хийнэ гэсэн урам зоригтой болоод явсан юм. Үүнээс өөр ямар л шалтгаан Ирүкаг хоол хийлгэж, гэрийн ажил хийлгэж бүр Кёотад эрхлэх гэсэн боломжийг нь хааж чадах билээ.
Гал тогоо руу  хоол хийнэ гэж орсон Ирүка ямар хоол хийхийг нь мэдэхгүй ч бүтэлтэй болох эсэх нь тун эргэлзээтэй.  Шизү сэнсэй маань шинэхэн Sugar daddy гаа дасгалжуулан Ирүкатай хамт хоол хийхэд нь туслахаар гал тогоо руу явлаа. Том өрөөнд Мизү Кёота хоёр л үлдлээ.
Хамт байдаг ч ингэж хоёулахнаа нээлтэй ярьж болох нөхцөл нээх их бүрдээд байдаггүй болохоор ч тэр үү Мизү бага зэрэг догдлоно.   Нөхцөл бүрдчихсэн болохоор асуухыг хүссэн бүхнээ ярилцмаар  санагдлаа. Ихэнх хүн түүний доор ажилдаг гэлтгүй хамтран ажилагсад нь ч Кёотагаас тэр бүр асуулт асууж шалгааж зүрхлэдэггүй.  Кёота  ч тэгэхийг нь тэгж их таашаагаад байдаггүй юм. Өөрийн шийдвэр  бүрээ тайлбарлаж өнгөрснөө дэлгэх шаардлагагүй гэж дүнгэдэг болохоор тэр байх  гэсэн хэдий ч  Кёота гэр бүлдээ тийм биш ээ.  Асуусан юунд нь ч тэрээр хариулна зөвхөн гэр бүлдээ л..
Мизү: Кёота ахаа ямар байна?  Ирүка ахад эрхлээд хоол хийхгүй гэж байна шд гэж яриа эхлүүлэхэд Кёота чимээгүй бодол болж байгаад
-Яг л Ирүкатай уулзахаас өмнөх шиг гэлээ.
Мизү:  Тэр ч тийм байх л даа. Та хоолны асуудалд оролцоод явдаггүй л байсан байлгүй хэмээн инээгээд
-Хорны энэ олон хэрэг болохоос өмнө бид гурав та хоёрын хайрын түүхийг ярьж байсан юм.  Асуулт байна Кёота ахаа.  Би зүгээр л таны өнцгөөс бодсон юм. Та яагаад эхний уулзалтан дээрээ л Ирүка ахыг алчихаагүй юм бэ? Анхны уулзалтан дээрээ л алаад хаячихмаар зан гаргасан байна лээ шд гэж хатуу хэдий ч үнэн байж болох асуултыг асуухад  Кёота дахин бодлогшроод
-Тэр үед завгүй байсан юм
Мизү: Тэгвэл дараа нь?
Кёота: Сонирхолтой санагдсан юм. Надтай тэгж ичгүүргүйгээр харьцах хүн гээд үл мэдэг инээмсэглэв. Энэ хариултыг сонсоод Мизү нүд л гялалзан
-Тэгвэл Ирүка ахыг сэтгэлээ илчлэхэд нь яасан?
Кёота: Чадварыг нь үнэлсэн гэхэд Мизү бага зэрэг санаа алдан
-Тийм л дээ. Та тэр үед Ирүка ахын тагнуулын чадварыг нь л харах байх л даа. Та Ирүка ахыг тэр үед ашиглая гэж бодоод амьд үлдээсэн юм уу? Сонирхолтой санагдаад амьд үлдээсэн юм уу?
Кёота: Сонирхолтой санагдагсан юм. Итгэлтэйгээр хайртай гэж хэлэх хүн.
Мизү: Хөөөх гоё сонсогдож байна шүү. Та тэгвэл хэзээ хайртай гэдгээ мэдсэн юм. Хайртай биз дээ.
Кёота: Хайртай.  101 дэх өдөр түүнийг зочид буудал хүргэж өглөөний цайг нь захиалах даа.
Мизү: Хөөх аргагүй л Кёота ах. Бүр тоолоод амжсан байна шд. Тэгээд хайртай гэдгээ яаж хэлсэн юм?
Кёота:  Түүнд алтаар цутгасан сарнай өгч илчилж байсан юм. Уул нь хуримын өдөр өгөх ёстой байдаг ч Хайртай гэдгээ илчлэхдээ өгсөн юм гэхэд Мизүгийн нүдэнд бишрэл тодрон
-Аргагүй л Кёота ах үнэхээр романтик юм. Та хоёр хуримаа хийсэн юм уу? Бид хэд энэ талаар ярьж амжаагүй.
Кёота: Хуримаа хийсээн.
Мизү: Тийм гэж үү. Хуримын зураг байдаггүй шд. Хэрвээ байсан бол хананд аварга том хэмжээтэй гаргуулаад хадчихсан байгаа биз.
Кёота: Би авхуулахыг зөвшөөрөөгүй юм.
Мизү: Ммм. Тэгээд хурим  ямар болсон? Нүсэр л болсон биз. Ирүка ах л болсон хойно дэлхийд зарлатал хийе гээд л бөөн юм болсон байх даа.
Кёота: Үгүй ээ. Нүсэр хурим болоогүй хамгийн их дээ л 50 хүнтэй

Казоку / Гэр Бүл/Where stories live. Discover now