Казоку 35 р хэсэг

104 13 0
                                    

💎Ad white cat 💎
⚡️Хянасан-Кента⚡️
🌸 Эдитор-Ми🌸

Мөнгө төгрөгөөр дутагдаж гачигдаж, авахыг хүссэн зүйлээ авч чадахгүй байж үзээгүй ч тэд өнөөдөр л мөнгөтэй золгосон мэт ихээр үрнэ. Мизү Шизүгийн халаасны мөнгө сая саяаар тоологддог хэдий ч Ирүкагаар авуулахыг хүссэн юм тоймгүй их. Магадгүй энэ их үрэлгэн зан Sugar daddy гэх жүжгээс болсон байж мэдэх юм. Үрэлгэн зан нь юм авахаар зогссонгүй бүр авсан зүйлээ бариулж явах хүн хүртэл хөлслөөд амжижээ. Ийн сүр дуулиантайгаар хувцасны тасагт ирлээ.
Ирүка: Кёотад юу өмсгөх үү. Аль нь гоё харагдах бол? Аль нь зохихоор юм бэ дээ? хэмээн түүний урд хэдэн цамц тааруулан харан зогслоо. Шизү Ирүкагийн энэ үйлдлийг хараад толгойгоо сэгсрэн
Шизү: Та одоо. Яаж Кёота аав шиг царайлаг хүнд юу зохих бол гэж бодож чадаж байна аа. Кёота аавд юу л бол юу зохино( гээд яг л танжиро нэзүког ийм хөөрхөн гээд танилцуулдаг хэсэг шиг нухацтай хэлэв)
Ирүка: Тийм байх л даа. Царайлаг нь ч үнэн л дээ
Шизү: Наад эргэлзсэн хариу үйлдэл чинь юу вээ. Алив та зүгээр харж бай. Би Кёота аавыг хувцаслалаа гээд лангуун дээрээс хэдэн хувцас сонгож аваад Кёотаг хувцас солих өрөө рүү орууллаа. Кёота ч дуулгавартай гэх чинь Шизүгийн өгсөн хувсыг өмсөн гарч ирлээ.
Араг ясан зурагтай подволкон дээр хар савхин хүрэм, доогуураа хэлхэгэр том жийнсэн өмд өмсөн Кёота гарч ирлээ. Шизүгийн хувцасны сонголт яг л Ирүкад өөрийн хэлсэн ямар ч хувцас зохино гэх үзлээ нотлохыг хүссэн мэт байлаа. Энэ нотолгоо ч амжилттай болж Кёота үнэхээр сайхан харагдаж байв. Хувцас бурхан бие чөтгөр гэдэг шиг л. Кёотагийн ажил хэргийн намбалаг төрх алга болж оронд нь хурц ширүүн төрх нь ил боллоо. Кёотад одоо ганц тас хар нүдний шил л дутуу мэт.
Ирүка цүнх баригчаас зүүж байсан сүртэй хар шилийг нь авч Кёотад зүүлгээд
-Ямар догь Кёота вээ? Мөнгө хүүлэгч шиг харагдаж байна. Муу залуу Кёота гээд хүзүүнээс тэврэн өөрлүүгээ ойртуулаад
-Bad baby boy гэж шивнээд уруул дээр нь үнслээ. Энэ халуухан үнсэлтийг хараад Мизү санаа алдан толгойгоо барин "Олон нийтийн газар" гэх бол Шизү баяртай инээд алдан
-Кёота ааваа дахиад зөндөө өмсөх хувцас байгаа шүү гэлээ. Шизү ингэж хэлээд л ар араас нь хувцас сонгон өгнө. Бурханы ямар адислааар юм өмссөн хувцас бүр гайхам сайхан зохиж байсан юм. Энгийн гэрийн хувцсанаас эхлээд бүр цэцэг навчтай усны хувцас хүртэл. Баримал аятай хүдэр чийрэг биед нь шид байна уу гэлтэй л хувцасыг өөрийн уур амьсгалдаа шингээнэ.
Шизү Мизү хоёр Кёота аав даа хувцас өмсгөн хөгжилдөж байсан бол Ирүка Кёотагийн загварын шоуг үзэн үнэлгээгээ үнсэлтээр хийн хөгжилдөнө. Энэ хөгжилтэй хөөртэй хөгжилдөөн Ирүкагийн шуналыг асааж орхилоо. Кёотагийн анхны bad boy хувцаснаас нь эхлээд л түүний шунал хөдөлж эхлэсэн байсан юм. Кёота өөр өөр төрхтэй гарч ирэх бүр нь, дараагийн шинэ хувцас өмсөх ээлж бүр нь илгээх үнсэлтээс л Ирүкагийн ичгүүргүй төсөөлөл толгойг нь эзэмдэнэ.
Шизүгийн хувцасны колекц явсаар Кёотаг улаан срочик хар хослолтой гаргаж ирлээ. Энэ өдрийн оргил шоуны дээд цэг мэт Ирүкад санагдана. Учир нь өмнө өмссөн бүх хувцаснуудаас илүү энэ хувцас түүнийг догдлуулж байсан юм. Хэдийгээр өдөр болгон харах ажил хэрэгч хослол өмссөн байсан ч...
Ирүка тавиур дээрх өнгө өнгийн алгаласан олон зангиануудаас мөнгөлөн саарал зангиа сонгон авлаа. Кёотагийн зангиа зүүгээгүй хүзүүг өнөөх зангиагаараа оосорлон өөрлүүгээ татаад
Ирүка: Чи үнэхээр халуухан харагдаж байна Baby boy хэмээгээд уруулийг нь озон авлаа. Өмнөх дэггүйтэлийн бяцхан үнсэлүүдээс илүү гал халуун шунал дүүрэн үнсэлт. Ирүка Кёотагийн хэлтэй бүжих мэт наадан гараараа хүзүүнээс нь оорсолох мөнгөлөг зангиаг тултал нь татна. Кёотагийн дээд доод уруулыг нь хазлан үнсэх Ирүкагийн ширүүхэн үнсэлтыг нь зөөлөн болгож буй мэт Кёота түүнийг өөрлүүгээ наан тэврэнэ. Удаан үргэлжлэх үнсэлт саллаа. Түймэрт гал энэ хүрээд унтрахыг хүссэнгүй хүрээгээ тэлж бүхнийг шатаах их хүсэлдээ автана.
Ирүка худалдагч рүү картаа шидээд
-Өмсөж үзсэн бүх хувцсыг нь авна. Бэлдээд түүнд өгөөд гэрт хүргүүл гээд цүнх баригч руу зааллаа. Тэгээд Мизү Шизү хоёр луу хараад
-Та хоёр хүссэн бүхнээ аваад хийхийг хүссэн бүхнээ хийгээрэй за гээд тооцоо хийсэн хар картаа тэр хоёрт атгуулав. Бүгдийг нь зааварлаж дуусаад Кёота руу эргэн хувцсаа цэгцэлэн зогсох Кёота руу Ирүка бахдал дүүрэн ширтээд
-Baby boy маань sugar daddy тайгаа явнаа гээд дөнгөж саяхан зангидаж дууссан зангианаас нь татсаар дэлгүүрээс гаран буудал рүү зүглэн явлаа.
Зочид буудлыг тансаг өрөөний орон дээр Ирүка хөлөө ачин суугаад хаалганы хажууд зогсох Кёотад хандан
Ирүка: Daddy дээрээ хүүрээд ирээч гэлээ. Кёота тоглоомын дүрмийг даган аясыг нь даган хөдлөнө. Одоогийн энэ халуухан нөхцөлд ч жүжиглэлт дүрээ алдахгүй байх хэрэгтэй.
Кёота Ирукагийн хэлсэн ёсоор урд нь ирэн зогсвол түүний сүр бараа Ирүкаг халхална. Хойноос нь цухуйх төдий ч харагдахгүй байгаа даа эрх эзэнтэн маань дургүйлхэн дээш өнгийн Кёота руу ширтлээ. Сүр бараатай байгаас гадна дэндүү өндөр түүнийг Ирүка харах тун тээртэй
Ирүка: Миний хүзүү өвдөөд байна гэвэл Кёота ч тэр дор нь daddy гийгаа ойлгон дуулгавартай гэгч нь газар сөхрөн суулаа. Ирүка сэтгэл ханасан байртай нь аргагүй хөгжилтэй гэгч нь инээмсэглэл цацруулсаар өмнө нь өвдөглөн суух Кёота руу ширтэн үсийг нь ширхэглэн тоолон шиг элбэн толгойг нь илнэ. Хэзээ ч харж байгаагүй аятай ажина. Үнэхээр л анхны удаа харж байгаа юм байна. Sugar Daddy гийн нэрийн өмнөөс анх удаа л ийм ойроос ширтэн байгаа юм байна шүү дээ.
Ирүкагийн дэггүй уур амьсгал хурц ширүүнээр өөрчлөгдөн Кёотагийн ам руу хуруугаа шургуулан хэлийг нь татаад бардам өнгөөр
Ирүка: Daddy даа үйлчлээч хэмээн ачсан хөлөө буулган дэлгэвэл Кёота ч учрыг нь ойлгон хүслийг нь биелүүлэхээр хөдлөлөө. Кёота Ирүкагийн эрхтэнийг амандаа зөөлөн хийн сурамгай гэгч нь хөхөх агаад түүний хурц гялтганасан нүд нь Ирүкаг цоо ширтэнэ. Ирүка ч энэ харцийг хараад л хамаг бие нь жирвэс хийн багахан шүлсээ залгилан түүний бяцхан baby boy ямар том араатан гэдгийг санах шиг болов. Ирүка инээмсэглэн Бяцхан дуулгавартай baby boy оо ширтэнэ. Sugar daddy гаа харцаараа л сэтгэлийг ингэж их хөдөлгөн тэсгэл алдуулж ташаалыг тэвчээр алдуултал дур тавих хүртэл нь өгөх baby boy.
Кёотагийн энэ сурамгай хөхөлтөнд Ирүка тэвчилгүй амыг нь өөрийн шингэнээр дүүргэлээ. Дур ханан ташаалыг мэдэрсэн daddy гаасаа харц салгалгүй ширтэсээр холдон хойш болоход ташаалын сүүн шингэн амнаас нь багахан асгарч урууланд нь тогтлоо. Кёота Ирүкагаас харц салгалгүй ширтэнгээ уруулаа тамшаалтай удаан долоогоод үл мэдэг инээмсэглэв. Энэ үйлдэл нь тун халуухан. Дэндүү халуухан үйлдэлд нь Ирүка өөрийн нөхрөө ямар халууханг дахин мэдэрнэ.
Ирүка Кёотагийн эрүүнээс барин дээш татан эрхэмсэгээр" Чи daddy даа хэр ихийг хийж өгч чадах вэ " асуулаа.
Кёота дээш өндийн Ирүкагийн чихэнд "Хүссэн бүхнийг чинь" хэмээн шивнэв. Чихэнд шивнэх хүслийн тарни мэт энэ үгээр тэдний гал халуун шөнө эхлэсэн юм.
Ирүка томоогүй инээмсэглэл тодруулан гал халуун шөнийн эхлэлийг тавин
-Бяцхан дүрэм тогтооё Кёота. Чи Daddyгийнхаа шингэнийг бүгдийн өөрийн болгох ёстой шүү за гээд толгойг нь илээд өөрлүүгээ татан "эхэлцгээе" гэлээ.
Кёота ч үг дуугуй хэлсэн ёсоор хүссэн ёсоор нь Ирүкаг орон дээр хэвтүүлэн хийж эхэллээ. Түүний хуруу Ирүкагын биеэр тэнүүчилэн арьсыг нь зөөлөн илбэнэ. Үнсэлтүүд нь бороон зөөлөн дусал шиг бие дээр буун элбэх хуруун анусанд ирэн дотогш нэвтрэн орлоо. Кёотагийн хуруу Ирүкагийн дотор нааш цааш хөдөлж Ирүкагийн хөнгөхөн гиншилт өрөөг чимэхтэй зэрэгцэн хуруунууд түүний ануснаас гарч гэнэтийн цочирдуулам өвдөлт таашаалыг дагуулсаар Кёотагийн эрхтэн түүний дотор орлоо. Ирүка Кёотагийн хүзүүнээс тас зууран дуу алдав. Хэд хэдэн хүчтэй бүлэлтийн дараа Ирүка дахин дур тавин өөрийгөө шингэнээрээ будвал Кёота Ирүкагийн шингэн байгаа хэсгийг хэлээрээ долоон гэдсийг нь норгоно. Ирүкагийн гаргасан дүрмийг тэрээр чанд сахин биелүүлэн бүхий л шингэнийг нь өөрийн болгож байв.
Кёота болсон гэсэн шиг өгдийгөөд илүү хүчтэй бүлэнгээ Ирүкагын чихэнд "Би бяцхан daddy г үнсэж болох уу" хэмээн тод баргил хоолойгоороо шивнэн зөвшөөрөл эрвэл Ирүка ч тэсгэл алдан түүнийг өөртөө наан гүн гэгч нь үнсэлцэв. Кёота ч хурдаа улам нэмэн зочид буудлын өрөөг Ирүкагын янаг хоолойгоор дүүргэнэ. Тэдний халуухан үдэш үргэлжилсээр эцэст тэд гэртээ хонолгүй өөрсдийн халуухан шөнөдөө мансууран өнгөрөөсөн юм.

❄️Дүрэм 💎ad white cat💎 ийн зохиолыг уншигч бүх хүний дунд❄️
Сэтгэгдэл бичихээр бол 10 ➕дээш үгтэй
Өөрийн уншихдаа бодогдсон🤓 бодолоо бүгдийн буулгаад 😋санаа оноогоо бичих тэгвэл 🌼Баярлалаа🌼 гаас илүү их ⚡️урам ⚡️болоод дараагийн бүлгийг бичиж 😱гайхшруулахад их хүч 💗 болно шүү😤

💎Ad white cat 💎
⚡️Хянасан-Кента⚡️
🌸 Эдитор-Ми🌸

Казоку / Гэр Бүл/Where stories live. Discover now