📖Elijah #5📖

501 29 2
                                    

fanni_29 kérésére írtam 😊❤️

T/N = te neved

– Elijah, miért nem pihensz, amíg elleszek az egyetemi kiránduláson? – kérdeztem pakolás közben.

– Mert sok a dolgom – válaszolta, mire csak a fejemet ráztam.

– Igenis lenne rá időd, ha annyira akarnád. Tudom, hogy most rengeteg a gondotok, de a testvéreid megoldanák – ültem az ölébe.

– Dehogy oldanák. Szükségük van rám, ahogy eddig mindig.

– Ugyan már – néztem rá. – Egy hetet kibírnának nélküled. Magadra is kéne időt fordítanod. Mikor volt utoljára egy nyugodt napod?

Erre ő már nem válaszolt.

– Na látod. Kérlek, foglalkozz egy kicsit magaddal, amíg elleszek! – néztem rá könyörgő tekintettel.

Elijah csendben felállított az öléből, majd kiment a szobából. Szomorkodva néztem utána, de inkább folytattam a pakolást. Egy kis nyugalmat akartam hagyni neki.

***

Egy héttel később, szombat éjjel fáradtan léptem be a kis lakásomba. Úgy terveztem, hogy csak holnap megyek el a kúriába, ma pedig csak alszok egy nagyot.

Már épp bedőltem az ágyba, mikor csörögni kezdett a telefonom. Morogva vettem ki a zsebemből, és láttam, hogy Klaus neve világít a kijelzőn. Fáradtan fogadtam a hívását, majd a fülemhez emeltem a készüléket.

– Nik, nincs kedvem beszélni. Fáradt vagyok. Most hoztak haza.

A világért se akarnálak zavarni a pihenésed közben, de van egy kis gond. Elijah kikapcsolta az érzelmeit.

– Hogy mi van?! – ültem fel. – Miért? Mikor?

Nem tudjuk. A hét közepe környékén történt, és próbáltunk rá hatni, de nem megy. Kérlek, gyere el!

– Máris megyek – tettem le a telefont és máris sokkal éberebben pattantam fel, majd rohantam is ki a lakásból.

***

Klaus már odakint várt, a kúria ajtajában.

– Köszönöm, hogy ilyen gyorsan ideértél. De mielőtt bemész, tudnod kell, hogy ami bent van, az katasztrófa, és Elijah rendes állapotában sose lenne ilyen – mondta.

– Csak menjünk be. Szeretnék beszélni vele.

Nik bólintott, majd kinyitotta nekem az ajtót, és bejött mögöttem.

– Elijah a nappaliban van – jelentette ki halkan, majd bólintottam, és elindultam a nappali csukott ajtaja felé.

Vártam pár pillanatot, majd mély levegőt véve benyitottam. A nappali kissé rumlis volt, és Elijah nyugodtan ült a fotelben. Külseje kivételesen rendezetlen volt, és csupa vér.

– 'Lijah? – szólítottam meg óvatosan, mire felém pillantott, és elmosolyodott. Azonban ez nem a kedves, megnyugtató mosolya volt, hanem egy fura, ijesztő, amit még sose láttam.

– T/N, drágám! Végre itthon. Milyen volt a kirándulás?

– Jó, mert Damonnel is összefutottam, de itt mi a fene történt?

Vampire Diaries oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!] Where stories live. Discover now