fanni_29 kérésére készült 😍❤️
T/N = te neved
Elijah és én már elég rég együtt vagyunk, így mikor nemrég New Orleansba költöztek, velük jöttem. Fura volt Louisiana állam legnépesebb városába költözni egy Mystic Falls féle kis településről, de az utcák mindig olyan élettel teliek voltak, hogy mondhatni élvezni kezdtem az állandó zajt.
Egyik este épp Kollal sakkoztam.
– Nem is játszol rosszul – vigyorgott.
– Köszi, ezt dicséretnek veszem – nevettem fel. – A testvéreid hol lehetnek? Elég soká van már.
– Biztos mindjárt itt lesznek – legyintett. – Nem kell aludnunk, ráérnek.
Én csak bólintottam, majd folytattuk a játékot. Pár perccel később azonban nyílt az ajtó, gyorsan megvertem Kolt a játszmában, majd felpattantam, hogy üdvözölhessem őket, de mikor megláttam, ahogy Nik a rettenetesen sápadt Elijah-t támogatta, rémülten siettem oda.
– Te jó ég! Mi történt? – kérdeztem.
– Az... egyik farkas a mocsárban megharapta – mondta Nik.
Kollal segítettünk felvinni Elijah, majd mikor lefektették az ágyába, besiettem a fürdőszobába, bevizeztem egy kis törölközőt, majd visszamentem hozzájuk.
– Melyik farkas volt? – kérdezte Kol.
– Az... hosszú sztori – válaszolt Nik. – Gyere. Keresek egy poharat, amibe tehetek neki a véremből. Hagyjuk őket.
Kol bólintott, majd mikor mindketten kimentek a szobából, én puszit nyomtam Elijah homlokára.
– T/N? – nyitotta ki a szemét.
– Itt vagyok, ne félj! – mosolyogtam rá.
– Köszönöm.
– Ugyan már! Ilyesmit nem kell megköszönnöd. A barátnőd vagyok.
Megfogta a kezemet, és puszit adott rá.
– Nik mindjárt jön, rendben?
Elijah csak csendben bólintott, majd becsukta a szemét.
– Mit szólnál, ha elmennék a könyvtárba a kedvenc könyvedért, és olvasnék neked?
– Remekül hangzik – mosolyodott el, majd elengedte a kezem.
Kicsit félve, de magára hagytam, majd sietve mentem a könyvtárba. A titkos ajtó, ami a padlásra vezetett, résnyire nyitva volt, így hallottam, ahogy Freya épp varázsol. Rémlett, hogy egy vérfarkas lány jött el hozzá, hogy segítséget kérjen. Eközben megtaláltam Elijah kedvenc könyvét, csak olyan magasan volt, hogy székre kellett állnom. Közben kicsit furán éreztem magam, de betudtam az aggódásnak.
Eközben Freya abbahagyta a varázslást.
– Most már sikerülnie kell – mondta.
– Annyira köszönöm! A barátommal olyan régóta próbálkozunk, hogy babánk lehessen.
– Menni fog, ne aggódj! Ha van valami gond, szívesen segítek.
Leszálltam a székről, majd a könyvvel a kezemben mentem vissza Elijah szobájában, ahol a párom éppen aludt, Nik pedig épp akkor tette le a pohár vért az éjjeliszekrényre.
– Ne féltsd! Hamarosan felébred – nézett rám apró mosollyal Nik.
– Rendben – bólintottam, és leültem Elijah mellé az ágyra. – Amíg várunk, mesélnél valamit?
YOU ARE READING
Vampire Diaries oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!]
FanfictionKöszi a borítót @fragmexnts Vámpírnaplók oneshot könyv, itt is nyugodtan lehet kérni, nem harapok ❤️ azonban SHIPEKET NEM VÁLLALOK! Akikről olvashattok : Klaus Mikaelson Kol Mikaelson Elijah Mikaelson Rebekah Mikaelson Kai Parker Damon Salvato...