fanni_29 kérésére írtam ❤️❤️😊
T/N = te neved
Idő: 1112-1114/2011 körülA Mikaelson család könnyebben beilleszkedett Olaszországban, mint annak idején Franciaországba. Már tökéletes nemesekként viselkedtek és egy gyönyörű kúriában éltek.
Egy szép napon az egyik cselédük egy ismeretlen szolgálóval nyitott a szalonjukba.
– Elnézést a zavarásért, a gazdám, Rossi márki a szomszéd birtokról szeretne érdeklődni, zavarná-e önöket, ha a leánya később átjönne egy kis üdvözlő ajándékkal? – mondta az ismeretlen szolgálólány.
– Ugyan, egyáltalán nem. Örömmel látunk vendégeket – mosolygott Elijah. – Menj csak vissza, add át az üzenetemet!.
A lány meghajolt, és elhagyta a szalont.
***
~T/N
Egy kosárnyi süteménnyel és egy üveg borral mentem át a Mikaelson családhoz. Bekopogtam, majd az egyik szolgálójuk elkísért hozzájuk, egy gyönyörű szalonba.
– Szép napot! T/N Rossi a nevem – hajoltam meg. – Csak egy kis üdvözlő ajándékot hoztam. Süteményt és bort.
– Köszönjük szépen kedves Rossi kisasszony! – állt fel egyikük a kanapéról. – Elijah Mikaelson. Nagyon örvendek.
Mosolyogva fogta meg a kezem, és csókot adott a kézfejemre, mire kissé elpirultam.
– Jó étvágyat a süteményekhez. A bor pedig egy remek évjárat. Megyek is, nem zavarom önöket.
– Szó sincs erről. Jöjjön, kedves! Körbevezetem – mosolygott rám Lord Elijah.
– Köszönöm, remekül hangzik.
Elmosolyodva fogadtam el a felém kinyújtott karját.
***
– Gyönyörű ez a kúria – mosolyogtam Elijah-ra.
– Örülök, hogy tetszik – nézett le rám vidáman. – De a legjobbat még nem is látta. Kérem, jöjjön!
Az emeleten egy csodaszép könyvtárba nyitott be.
– Te jó ég! Milyen elképesztően sok könyv van itt!
– Nézzen szét nyugodtan, sőt, kölcsön adom, amelyiket csak szeretné.
– Tényleg? – csillantak fel a szemeim. – Komolyan mondja?
– Természetesen. Örömmel adom kölcsön bármelyiket.
Erre már mosolyogva kezdtem körülnézni. Sok ritka és szép könyvet találtam, és elég sok meg is tetszett, de nem akartam rögtön annyit kölcsön kérni.
– Én... ez megtetszett nekem – léptem Elijah elé, aki a fotelben ülve olvasott.
A hangomra kíváncsian nézett fel, és elmosolyodott.
– Remek könyv. Olvassa csak örömmel, T/N kisasszony!
***
YOU ARE READING
Vampire Diaries oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!]
FanfictionKöszi a borítót @fragmexnts Vámpírnaplók oneshot könyv, itt is nyugodtan lehet kérni, nem harapok ❤️ azonban SHIPEKET NEM VÁLLALOK! Akikről olvashattok : Klaus Mikaelson Kol Mikaelson Elijah Mikaelson Rebekah Mikaelson Kai Parker Damon Salvato...