@AnikRusai, jó olvasást ❤️❤️
T/N = te neved
Néhány napja alaposan megbetegedtem. Pontosítva: lázam lett, náthám, a fejem is azóta fáj, valamint néha enyhe hányingerem van.
Délután éppen nagyon szenvedtem, mikor valaki csengett. Eléggé meglepődtem, de olyan mértékben nem voltam jól, hogy ez se érdekelt annyira, hogy elhagyjam a jó meleg és puha ágyamat. Néhány pillanattal később beszélgetés hangja ütötte meg a fülemet és az egyikben felismerni véltem Kolét. És egy szempillantás alatt bebizonyosodott, hogy igazam van, ugyanis egy gyors kopogás után nyílt az ajtó, és megláttam Kolt.
– Szia, Hercegnőm. Tegnap mondtad, hogy beteg vagy, így gondoltam, eljövök meglátogatni, anyukád pedig volt olyan kedves és beengedett.
– Szia. Köszi, de igazán nem kellett volna.
– Ugyan, nyomasztó lehet így egyedül. Egyébként is, előnye a vámpír létnek: nem leszek beteg, így nyugodtan megtehetem ezt – vigyorgott, majd miután leült az ágyam szélére, odahajolt hozzám, és gyorsan megcsókolt.
– Na, mit tudok segíteni? – kérdezte utána.
– Megköszönném, ha hoznál fel egy kis teát, meg ropit a konyhából.
– Valami gyógyszer ilyenkor nem kell?
– Azt ebéd után vettem be – legyintettem, és összébb húztam magam.
– Rendben, mindjárt jövök – puszilta meg a homlokom, és kiment a szobából.
Néhány pillanattal később pedig már vissza is jött a szobámba.
– Tessék, itt van minden – tette le a bögrét és a zacskót az éjjeliszekrényre. – Kell még valami?
– Az, hogy idefeküdj mellém.
Mosolyogva bólintott, majd megkerülte az ágyat, és miután leült úgy, hogy a hátát a támlának vetve, én fogtam, és párnástól az ölébe feküdtem.
– Neked kényelmes így? – pillantott le rám mosolyogva.
– Igen – ásítottam.
– Először igyál egy kis teát, aztán aludj nyugodtan, rendben?
Bólintottam, majd nagynehezen ülő helyzetbe tornáztam magam, majd kiittam a bögre tartalmát, majd visszafeküdtem Kol ölébe.
– Ha szükséged lenne bármire, szólj nyugodtan, rendben?
– Úgy lesz – mosolyogtam, majd szépen lassan elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Vampire Diaries oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!]
FanfictionKöszi a borítót @fragmexnts Vámpírnaplók oneshot könyv, itt is nyugodtan lehet kérni, nem harapok ❤️ azonban SHIPEKET NEM VÁLLALOK! Akikről olvashattok : Klaus Mikaelson Kol Mikaelson Elijah Mikaelson Rebekah Mikaelson Kai Parker Damon Salvato...