RitaNmeth0, itt a folyti ❤️❤️❤️
T/N = te neved
Eltelt két nap, mióta megismertem Damont. Megbeszéltük, hogy valamikor elmegyünk a Grillbe, de mintha elfelejtett volna. Azóta viszont rájöttem, ki miatt feküdt ki az útra. Elena Gilbert. Elképesztően utálom azt a csajt már kis korunk óta. Valahogy mindig olyannak tűnt, aki képes irányítani, majd tönkretenni az embereket. Pont, ahogy Damonnel is tette.
Suli után beugrottam a Grillbe egy kis kajáért, mert anyáék jövő hétig távol vannak, főzni pedig nem tudok.
Amíg a rendelésemre vártam, a bár pultnál megpillantottam Damont. Odamentem hozzá, és leültem mellé.
– Tudtommal valamit megbeszéltünk, mikor hazahoztalak – mondtam.
– T/N, szia.
– Elfelejtkeztél rólam, igaz?
– Nem, csak tudod Elenának szüksége volt rám, és...
– Már rögtön ugrassz, ha ő mondja.
– T/N, te nem tudod mit beszélsz, és jobb, ha nem idegesítesz fel.
– De, tudom mit beszélek. Érdekes, két nappal ezelőtt nem zavart, hogy ezt mondtam. De tudod mit? Hagyjuk. Csak a kajámért jöttem – morogtam, és átvettem Matt-től a papírzacskót, és kiléptem a Grillből.
Sajnálatos módon már besötétedett, én pedig utálok ilyenkor a házon kívül lenni.
Amíg hazafelé mentem lépteket hallottam magam mögül. Megszaporáztam a lépteimet, és reméltem, hogy senki nem támad rám.
A ház utcájában már egyenesen rohantam, és a kulcsot is majdnem beletörtem a zárba, annyira be akartam jutni. Alig értem be a házba, bezártam az ajtót, és belopakodtam a konyhába, és közben az összes villanyt felkapcsoltam.
Már a mikróból szedtem ki a vacsorámat, mikor kopogtak. Felkaptam egy serpenyőt, és miután elfordítottam a kulcsot a zárban, feltéptem az ajtót, és csodálkozva láttam, hogy Damon áll a teraszon, és úgy tűnt, nagyon szomorú.
– Szia. Hát te? Gyere be – mondtam, mire óvatosan bejött. Mintha attól félt volna, hogy fél úton megakad.
– Azért jöttem, hogy bocsánatot kérjek, amiért ilyen goromba voltam – nézett rám, és látszott, hogy zavarban van, ami igazán meglepő. – Igazad volt Elenával kapcsolatban.
– Semmi baj. Örülök, hogy beláttad.
– Egész úton próbáltalak beérni de a végén annyira rohantál.
– Igen, mert megijedtem. Tudod nem igazán szeretek sötétben kint kenni, ráadásul most hétvégéig egyedül vagyok.
– Hát, most ráérek. Ha ezzel kárpótolhatlak, szívesen maradok veled ma este.
– Rendes tőled, viszont neked nem tudok adni semmi ehetőt.
– Nem baj – villantotta rám tökéletes félmosolyát, én pedig azt hittem, ott helyben meghalok.
– Ó, akkor esetleg nézhetnénk valami filmet. Ott a szemben lévő helyiség a nappali. A tévé mellett találsz dvd-ket.
***
Nagyon jó volt Damonnel tölteni az időmet, és tökéletesen kárpótolt. Éjfél körül azonban már kezdtem elálmosodni.
– Szerintem én mostmár megyek – mosolygott rám.
– Köszönöm, hogy itt maradtál velem. Kicsit hülyén érzem magam.
– Miért? Mert rád hoztam a frászt, és ezért nem féltél volna egyedül itthon lenni? Nincs ezzel semmi baj – puszilta meg a homlokom, amibe belepirultam.
– Akkor jó. Jó éjt.
– Neked is. Holnap délelőtt a Grillben?
– Tökéletes.
YOU ARE READING
Vampire Diaries oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!]
FanfictionKöszi a borítót @fragmexnts Vámpírnaplók oneshot könyv, itt is nyugodtan lehet kérni, nem harapok ❤️ azonban SHIPEKET NEM VÁLLALOK! Akikről olvashattok : Klaus Mikaelson Kol Mikaelson Elijah Mikaelson Rebekah Mikaelson Kai Parker Damon Salvato...