fanni_29 kérésére készült 😊❤️
T/N = te neved
Idegesen kopogtam be az erdő szélén lévő hófehér kúria zöld ajtaján. Néhány pillanatig a számat harapdálva vártam, mígnem ajtót nyitott feltehetőleg Klaus egyik fivére. Mondjuk nem igazán tudtam hova tenni, miért visel egy ilyen átlagosnak tűnő napon öltönyt.
– Segíthetek? – kérdezte kimérten.
– Én... T/N Marshall vagyok. Hayley húga. Mikor felhívtam, azt mondta itt találom.
– Ó, valóban. Említette is, hogy valamikor ma érkezel. Gyere csak be – állt arrébb, hogy beengedjen. – Ne haragudj, be se mutatkoztam. Elijah Mikaelson.
– Nagyon örvendek – mosolyodtam el, és mikor ő is így tett, sokkal nyugodtabb lettem.
– Szintén, kedves T/N. Segítek a holmijaiddal, és utána szívesen körbevezetlek.
***
Pár hét alatt egészen megszoktam az életet a kúriában. Még Klaus se tűnt olyan elviselhetetlennek, lehetett vele jókat beszélni, de kétségtelen, hogy Elijah-val éreztem a legjobban magam.
Egyik délután óvatosan benyitottam a könyvtárba, mert nem akartam volna megzavarni Elijah-t, de a helyiségben senki nem tartózkodott. Csendesen körbe jártam akartam keresni magamnak valami olvasnivalót, és találtam is, csak épp nagyon magasan. Szökdécselve próbáltam levenni, de csak annyit értem el, hogy beljebb lökdöstem a polcon. Frusztráltan meredtem a könyv gerincére.
– Kell segítség? – hallottam magam mögül Elijah hangját, mire ijedten megpördültem.
– Ó, bocsánat... csak olvasnivalót kerestem, de nem érem el – mondtam halkan, miközben elvörösödött az arcom.
Elijah nagyon közel lépett hozzám, majd felpillantott.
– Melyik az? – kérdezte, majd rámutattam az általam kinézett könyvre. Ő mosolyogva pillantott le rám, és könnyedén levette nekem.
– Köszönöm.
– Igazán semmiség – hajolt le hozzám, és elkerekedett szemekkel néztem rá. – Ugye nem bánod?
Én csak csendesen ráztam a fejem, mire óvatosan meg is csókolt.
***
Elijah-val gyorsan haladt a kapcsolatunk, de nem bántam. Az unokahúgom születése után már házasok voltunk, és nemrégiben értünk haza a nászutunkról.
Egyik reggel próbáltam kimászni Elijah mellől az ágyból, de csak szorosabban ölelt.
– Drágám, muszáj mennem – kuncogtam.
– Semmit nem muszáj – motyogta a nyakamba.
– De. Szeretnék reggelit hozni, és még ajándékot se vettem Hope-nak, pedig már megszületett. Kérlek! Reggeli után ígérem, visszabújhatunk az ágyba, és lustálkodhatunk.
– Ne menjek veled? Úgy gyorsabb.
– Nem kell, de köszi. Elengedsz? – fordultam meg az ölelésében.
YOU ARE READING
Vampire Diaries oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!]
FanfictionKöszi a borítót @fragmexnts Vámpírnaplók oneshot könyv, itt is nyugodtan lehet kérni, nem harapok ❤️ azonban SHIPEKET NEM VÁLLALOK! Akikről olvashattok : Klaus Mikaelson Kol Mikaelson Elijah Mikaelson Rebekah Mikaelson Kai Parker Damon Salvato...