Ez az utolsó speciális rész, amit fanni_29 kért ❤️❤️
T/N = te neved
~E/3
Hope születése után négy-öt évvel Hayleynek feltűnt, hogy a lánya mennyire unatkozik, ha éppen nem a Mikaelsonék kúriájában van. Ezért úgy döntött, hogy örökbe fogad egy kislányt, hogy Hope-nak legyen játszótársa.
– Mami, miért vagy ilyen izgatott? – kérdezte kíváncsian Hope, az egyik estén.
– Mert... tudom hogy nem olyan itthon, mint apukáddal, ezért úgy döntöttem, örökbe fogadok egy kislányt, hogy legyen testvéred. Tudod, vannak olyan gyerekek, akinek különböző okokból nincs családjuk. Ezért vannak, akik örölbe fogadják őket. Onnantól kezdve pedig családtagok.
Hope elgondolkozva nézett maga elé.
– Tudom, bonyolultnak tűnik – mosolygott Hayley. – Nem is kell még most megértened, de kérlek, ha megérkezik, legyél vele kedves, rendben?
A kislány szaporán bólogatott, és innentől kezdve nagyon izgatott volt. És alig várta az új testvérét, aki hétvégén érkezett, valamint eleinte nagyon hallgatag és félénk volt.
– Játszol velem? – kérdezte Hope, és felmutatta a babáit a három éves kishúgának.
– Választhatok? – mutatott a két babára, mire Hope mosolyogva bólintott.
Ezt követően mindketten vidáman játszottak. T/N megszerette Hope-ot, ahogy ő T/N-t.
***
Pár héttel később, a Mikaelson testvérek először jártak Hayleynél, mióta T/N megérkezett. A kislány nagyon félénk volt, ráadásul meglepő módon csendes, és szomorkás volt.
– Hayley, mi baja T/N-nak/nek? Azt mondtad, már jól beilleszkedett ide – nézte aggódva a kislányt Elijah.
– Nem tudom. Eddig olyan kis vidám volt. Lehet, csak megijedt tőletek. Nincs hozzászokva ennyi emberhez - válaszolt, majd aggódva felállt a fotelből, és odament a kisebbik lányához. – T/N, hercegnőm? Mi a baj?
– Anyu, én büntetésben vagyok?
– Jaj, drágám, dehogy! Miből gondolod ezt?
– Mert nekem csak egy anyukám van. De apukám, vagy családom nincsen.
Elijah szomorúan ment oda hozzájuk, és leguggolt T/N-hoz/hez.
– De van családod – mosolyodott el halványan. – És... ha szeretnéd, leszek én az apukád.
A helyiségben mindenki ledöbbent Elijah kijelentésén, és meglepve néztek az irányába.
- Tényleg? – pislogott fel rá T/N.
– Persze, picúr – ölelte meg, amit a kislány szorosan viszonozta.
YOU ARE READING
Vampire Diaries oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!]
FanfictionKöszi a borítót @fragmexnts Vámpírnaplók oneshot könyv, itt is nyugodtan lehet kérni, nem harapok ❤️ azonban SHIPEKET NEM VÁLLALOK! Akikről olvashattok : Klaus Mikaelson Kol Mikaelson Elijah Mikaelson Rebekah Mikaelson Kai Parker Damon Salvato...