fanni_29 kérésére írtam ❤️❤️❤️
T/N = te neved
~Elijah
Egyik hétvége délután a Salvatore házhoz kellett mennem, hogy tárgyaljak a testvérekkel. Bekopogtam az ajtón, és vártam, hogy valaki üdvözöljön.
– Szia, Elijah – nyitott ajtót kicsit kelletlenül Damon.
– Üdv, Damon. Esetleg bemehetnék, hogy megbeszéljük, azt, ami miatt idehívtatok?
– Jó... gyere be.
Beléptem a házba, és a nappaliba mentünk. A nappaliban megpillantottam Elenát egy aranyos, öt év körüli kislánnyal.
– Nicsak, ki ez az édes kislány? – kérdeztem mosolyogva, mire mindketten felkapták a fejüket.
– Hagyd őket! Nem itt beszélünk. Gyere.
***
Mielőtt hazaindultam volna, még bementem a konyhába egy pohár vízért.
– Szia – hallottam egy kedves hangot.
A kislány ott ücsörgött az asztalnál, és valami süteményt eszegetett.
– Szervusz – fordultam felé.
Leszállt a székről, odajött hozzám, és nagy szemekkel nézett fel rám.
– Hozzád akarok menni.
Majdnem félrenyeltem a vizet, és meglepetten néztem le rá.
– Hogy mondod?
– Hozzád akarok menni – közölte újból olyan hangsúllyal, mintha csak azt mondta volna, hogy süt a nap. – Mint anyukám apukámhoz.
Sóhajtva guggoltam le hozzá.
– Több, mint ezer éves vagyok.
– Az biztos sok, mert nem tudok addig számolni. De akkor is hozzád akarok menni.
– Ne csináld ezt, apróság! Veszélyes vagyok.
– Hozzád megyek – vont vállat.
– Túl idős vagyok hozzád! – próbáltam győzködni.
– Nem számít.
– Ránézésre az apád lehetnék.
– Akkor is hozzád megyek! – jelentette ki durcás arccal.
***
16 évvel később...
~T/N
Az egyetemet New Orleansban kezdtem el, és már az utolsó előtti évemet csinálom.
Mivel már huszonegy is elmúltam, az egyik délután nyugodtan bemehettem a Rousseau's-ba, hogy múlassam kicsit az időt.
Ám, alig léptem be az ajtón, a pultnál hirtelen megpillantottam egy ismerős személyt, akivel utoljára kisgyerekként találkoztam, és ő egy nappal se tűnt öregebbnek. Oda akartam menni hozzá, ugyanakkor legutóbb borzasztóan beégettem magam nála. Még akkor is, ha a színtiszta igazat mondtam neki öt éves koromban.
Végül vettem egy mély levegőt, és odamentem hozzá.
– Szia, Elijah.
Erre ő felém fordult, és kíváncsian nézett rám.
– Bocsáss meg, ismerjük egymást?
– Hát, izé... én vagyok az a lány, aki öt éves korában hozzád akart menni – vakargattam a tarkómat elvörösödve.
– Ó, tényleg! Már emlékszek. T/N, igaz?
– Igen – ültem le mellé.
– Mi jót csinálsz itt, New Orleansban?
– Itt járok egyetemre – mosolyogtam. – És veled mi a helyzet?
– Itt lakok nem messze.
– Az remek. És tudom, ez elég hülyén jön ki, de... ha már ránézésre közelebb kerültem hozzád korban, beleegyeznél egy randiba? Persze, csak ha nincs senkid, mert akkor vedd úgy, hogy nem is mondtam semmit – hadartam.
– Szívesen elmegyek veled valahová – mosolygott rám kedvesen.
Pár évvel később...
Abból az egy randiból egyre több lett, és most pedig az oltárnál álltam egy csodaszép esküvői ruhában, és széles, boldog mosollyal néztem Elijah-ra.
– Látod? Nem hittél nekem, de én mégis hozzád megyek – suttogtam neki, és puszit nyomtam az arcára.
YOU ARE READING
Vampire Diaries oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!]
FanfictionKöszi a borítót @fragmexnts Vámpírnaplók oneshot könyv, itt is nyugodtan lehet kérni, nem harapok ❤️ azonban SHIPEKET NEM VÁLLALOK! Akikről olvashattok : Klaus Mikaelson Kol Mikaelson Elijah Mikaelson Rebekah Mikaelson Kai Parker Damon Salvato...