RitaNmeth0, jó olvasást ❤️bocs, hogy ilyen sokat késett.
T/N = te neved
It's quarantine time!
Mióta van ez a vírus dolog, alig járják Mystic Falls utcáit. Viszont nem az emberek viselik ezt a legrosszabbul, hanem a vámpírok, legalábbis az az egy biztos, akivel együtt lakok.
Damon nagyon durcás, mióta van ez az egész helyzet. Kicsit nehezebb belógnia a kórházba vértasakokért. Annak ellenére is, hogy ide még nem ért el ez a nyavalya.
Reggel, ahogy felébredtem Damon még mellettem szuszogott. Fel akartam kelni, hogy reggelit csinálják, de szokásosan hátulról ölelte át a derekam, ráadásul vámpír, így kicsit többet kellett erőlködnöm, hogy lefejtsem a karjait a derekamról. Azonban ennek az lett az eredménye, hogy Damon felébredt.
– T/N, hová akarsz menni? – morogta kicsit rekedtes hangon.
– Csak reggelit csinálni. Elengedsz?
– Nem – nyomott egy puszit a kulcscsontomra.
– De éhes vagyok – nyafogtam és megfordultam az ölelésében.
– Én is elég gyakran az vagyok, mert nem tudok rendes mennyiségű vértasakot szerezni.
– Na, légyszi ne legyél hisztis! Hadd keljek fel!
– Nem szeretnél még itt maradni velem? – nézett rám csodás kék szemeivel, aminek két év együttlét után se tudok ellenállni.
– Szerencséd, hogy szeretlek – bújtam a mellkasához.
– Szóval éhes se vagy? – vonta fel a szemöldökét.
– De. Viszont, ahogy rám nézel, mikor szeretnél valamit, az egy olyan csoda, aminek nem bírok ellenállni.
– Tudom, hogy ellenállhatatlan vagyok – vigyorgott.
– Na, ezt fejezd be, vagy felkelek.
Így esett, hogy még egy órát lustálkodtunk, mire Damon végre engedte, hogy felkeljek. Ráadásul addigra még jobban megéheztem.
Reggeli után Damon megint elég hisztis volt, így muszáj volt találnom valami elfoglaltságot, mert másképp nem hagy engem olvasni.
– Na jó! Akkor most csüccs! – húztam a nappali kanapéjához, majd miután leült mellém, bekapcsoltam a laptopomat.
– Mit akarsz mutatni?
– Egy sorozatot. Trónok harca a címe. Van benne vér, egy csomó 18+-os dolog, szóval nagyon élvezni fogod. Van nyolc évada, úgyhogy remélhetőleg leköt téged, és kevesebbet fogsz panaszkodni.
– Kösz?
– Na, tudod, hogy szeretlek, csak mióta van ez a nyavalya, elég hisztis vagy.
– Igazad van. Köszönöm, hogy elviselsz – ölelt magához.
YOU ARE READING
Vampire Diaries oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!]
FanfictionKöszi a borítót @fragmexnts Vámpírnaplók oneshot könyv, itt is nyugodtan lehet kérni, nem harapok ❤️ azonban SHIPEKET NEM VÁLLALOK! Akikről olvashattok : Klaus Mikaelson Kol Mikaelson Elijah Mikaelson Rebekah Mikaelson Kai Parker Damon Salvato...