Szintén fanni_29 kérésére készült 😊❤️ Ebben a részben Hope nem létezik.
T/N = te neved
Mivel New Orleans elég nagy város, és Klaus szeret farkassá változni, gyakran kimegy a mocsárba, hogy aztán egész éjjel az erdőt járja a haja színével megegyező bundájú farkasként. Imádta, hogy szabadon mászkálhatott abban az alakban, amit ezer évig nem használhatott.
Egy hűvösebb nyári estén éppen megérkezett a mocsárhoz, és már átváltozni készült, mikor egy nő kiáltozását hallotta meg, és hamarosan megcsapta az orrát a vér illata. Sietve ment megkeresni a szag forrását.
Kicsit messzebb a Félhold Klán táborától megpillantott egy vadászt, előtte pedig ott feküdt egy nő, borzasztóan megsérülve – mivel nem kezdett gyógyulni, a vadász valószínűleg farkasölőfüves fegyvert használt – és közben a karjaiban szorongatott valamit. Mielőtt a vadász újból megszúrhatta volna a nőt, Klaus kitörte a férfi nyakát.
A farkas nő a halálán volt. Annyira épp volt ereje, hogy Klaus kezébe nyomja a kis plédcsomót, majd meg is halt. Az ősi hibrid meglepetten nézte meg, mit is tart a karjaiban. Egy könnyes arcú, és az anyja vérétől kicsit maszatos, de már alvó baba volt bepólyálva.
Sosem akart gyereket, de tudta, hogy mégse hagyhatja a mocsárban magára. Így végül kénytelen volt elhalasztani az átváltozását, és hazamenni.
***
3 évvel később...
T/N, ahogy Klaus a kislányt elnevezte, szépen cseperedett a Mikaelson családnál. Klaus nem igazán törődött vele, de a család többi tagja annál inkább. Rengeteg szeretetet kapott az összes testvértől, akik, ha kellett összevesztek egymással, hogy ki foglalkozzon a kislánnyal.
Egyik délelőtt épp Kollal fogócskázott a nappaliban – pedig a legfiatalabb Mikaelson férfi tudta, hogy nem lenne szabad. T/N nevetve szaladt a nagybátyja elől, aki persze nem használta a vámpír sebességét.
– Ejnye, de gyors vagy – mosolygott T/N-ra/re.
– Nem tudsz elkapni! – kacagott a kislány, de a következő pillanatban felbukott a szőnyeg szélében, és hasra esett.
T/N hangosan felsírt, és hüppögve nézett fel az éppen belépő Klausra.
– Apa!
Nik meglepetten nézett fel, miközben Kol kimenekült a nappaliból, mert tudta, hogy kikapna ezért a húgától.
Klaust nagyon meghatotta, hogy T/N úgyis az apjának nevezi, hogy ő éppen nem úgy viselkedett. Örömtől könnyes szemekkel sietett a kislányához, a karjaiba vette, majd a kanapéra ült vele.
– Hol fáj, kicsikém? – kérdezte aggódva, mire T/N a térdeire mutatott. – Nincs semmi baj, picikém.
Klaus mosolyogva adott egy-egy puszit a lánya térdeire. T/N szipogva bújt az apjához, majd mikor szép lassan elcsendesedett, el is szundított. Nik kíváncsian lenézett rá, majd mosolyogva puszit adott T/N homlokára, és eldöntötte, hogy mostantól jó apa lesz.
YOU ARE READING
Vampire Diaries oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!]
FanfictionKöszi a borítót @fragmexnts Vámpírnaplók oneshot könyv, itt is nyugodtan lehet kérni, nem harapok ❤️ azonban SHIPEKET NEM VÁLLALOK! Akikről olvashattok : Klaus Mikaelson Kol Mikaelson Elijah Mikaelson Rebekah Mikaelson Kai Parker Damon Salvato...