Ivett_Mikaelson kérésére készült ❤️
T/N = te neved
– T/N, mi az oka, hogy a bátyám egyik felsője és kabátja van rajtad? – lépett be a nappaliba Rebekah, ahol éppen a fotelban kuporogva olvastam.
– Fázok – vontam vállat. – Légyszi ne szólj Niknek!
– Én nem szólok, de most készül menni valahová, és és keresi a bőrdzsekijét – vont vállat, és már ott is hagyott a nappaliban.
Visszatértem az olvasáshoz, és közben összébb húztam magamon Klaus dzsekijét, és kicsit még jobban beburkolóztam a plédembe. Nem értettem miért fázok, hiszen lázas biztos nem voltam.
– T/N, kedvesem, a világért se zavarnám meg a pihenésed, de nem láttad a... – Klaus, aki épp az emeletről sietett le, a mondatot nem tudta befejezni, mert megtalálta, amit keresett. – Miért van rajtad a dzsekim és az egyik hosszú ujjúm?
– Jaj, bocsi, Nik! Csak eléggé fáztam, és... ja. De tessék, visszaadom a kabátodat, ha nagyon sietsz.
– Nem kell. Esetleg megbetegedtél? – jött oda hozzám.
– Nem hinném. Csak elég hideg van idebent – vontam vállat.
– Akkor azt hiszem nem csinálok programot mára, itthon maradok veled.
– Ugyan, csak azért mert fázok, nem kell itthon maradnod.
– Rám is rám fér a pihenés. Szóval, mit szólnál, ha felmennék összebújni?
– El sem hiszed, milyen jól hangzik ez nekem – mosolyogtam rá.
Így felmentünk Nik szobájába, végül csak levettem a kabátját, elvégre a takaró alatt kellemes hőmérséklet volt, főleg, hogy szorosan Klaushoz bújtam.
Tudom, nehéz elhinni, hogy a nagy Klaus Mikaelson szokott bújós kedvében is lenni, de ez nála márpedig igen gyakori. Főleg, ha álmos, vagy ha elege van a napból.
– Így már jobb? – nézett le rám, miközben a nellkasán feküdtem.
– Sokkal. Köszi, hogy csak így eldobsz mindent, hogy velem legyél.
– Még szép, hogy megteszem, elvégre a barátnőm vagy. Szeretlek, T/N.
– Én is szeretlek téged, Nik – nyomtam egy puszit az állára, majd összegömbölyödtem mellette, miközben ő a karjait a derekam köré fonta.
YOU ARE READING
Vampire Diaries oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!]
FanfictionKöszi a borítót @fragmexnts Vámpírnaplók oneshot könyv, itt is nyugodtan lehet kérni, nem harapok ❤️ azonban SHIPEKET NEM VÁLLALOK! Akikről olvashattok : Klaus Mikaelson Kol Mikaelson Elijah Mikaelson Rebekah Mikaelson Kai Parker Damon Salvato...