T/N = te neved
Izgatott voltam az első közös karácsonyom miatt Bekah-val. Kicsit még hihetetlen volt, hogy egy hozzá hasonló lánynak pont én kellek, de elképesztően boldogok voltunk együtt.
– Bex, gondolkodtam valamin – rajzolgattam az ujjammal kis köröket a vállára, ahogy átöleltem az ágyban, elalvás előtt.
– És mi az? – mosolygott rám.
– Talán... a karácsonyt tölthetném veled és a testvéreiddel.
– T/N, az a helyzet...
– Tudom, hogy féltesz, de nekem nincs családom. Úgy örülnék, ha végre igazi karácsonyom lehetne.
– Elhiszem, csak az se ritka, ha pont karácsonykor van valami dráma. Nem hiszem, hogy ilyen esetben jól éreznéd magad – fordult ő is az oldalára, majd az arcomat kezdte cirógatni, mire az érintésébe simultam.
– Bekah, nekem az nem számítana. Hiszen lehet nem is lesz baj. Csak... ott lennének a testvéreid, az unokahúgod, és... – motyogtam, majd szorosan hozzábújtam. – Végre lenne családom...
Sóhajtva ölelt szorosan magához, majd puszit adott a nyakamra.
– Ne haragudj! Igazad van. Jobban belegondolhattam volna, milyen rossz neked. Sajnálom, cukiság! – nyomott puszit az orromra. – Holnap, ha hazamegyek, beszélek a többiekkel, hogy mit szólnak aztán majd, ha szeretnéd, együtt veszünk nekik ajándékot, ha esetleg nem tudod, minek örülnének.
– Az jó lenne, köszönöm – mosolyodtam el halványan, majd szorosan hozzábújtam.
***
~Rebekah
Másnap, miután hazaértem, összehívtam a testvéreimet a nappalinkba, és reméltem, hogy nem zavarná őket T/N jelenléte karácsonykor.
– Minden rendben, Bekah? Általában ennél vidáman jössz haza a kis barátnődtől – vigyorgott Kol.
– Most is vidám lennék, de előbb meg akarom kérdezni tőletek, bánnátok-e, ha T/N itt töltené a karácsonyt?
Kicsit félve néztem végig rajtuk, ahogy feltettem a kérdésemet, viszont semmi rosszallást nem véltem felfedezni a tekintetükben.
– Természetesen, szívesen látjuk őt – mosolygott rám kedvesen Elijah. – De nem megy a családjával ünnepelni?
Mély levegőt vettem, mielőtt válaszoltam volna.
– Nincs neki. Nincs családja, ezért kérdezte tegnap este, hogy nem lehetne-e, hogy nálunk töltse az ünnepeket.
Nik végül mosolyogva felállt, és megölelt.
– Mondd csak meg neki nyugodtan, hogy szívesen látjuk őt.
Elmosolyodva nyomtam puszit az arcára.
– Köszönöm szépen! Megyek, és fel is hívom. Biztos nagyon boldog lesz.
***
~T/N
Nagyon örültem, mikor Bekah elmesélte nekem, hogy velük karácsonyozhatok. Ezért a következő hétvégén együtt mentünk, hogy megvegyük azokat az ajándékokat, amiket majd én adok a testvéreinknek. Freyának két cserepes gyógynövényt vettem, Elijah-nak antikváriumból szereztünk két könyvet, meg találtunk egy régi italos boltot, ahol találtunk egy csodás, régi bort – bár ebbe elég kevés pénzt tudtam beleadni, így leginkább Bekah vette. Klausnak pár festéket és ecsetet szereztünk, Kolnak pedig varázskönyvet, hiába nem tudta használni, Rebekah azt mondta, nagyon örülne neki.
YOU ARE READING
Vampire Diaries oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!]
FanfictionKöszi a borítót @fragmexnts Vámpírnaplók oneshot könyv, itt is nyugodtan lehet kérni, nem harapok ❤️ azonban SHIPEKET NEM VÁLLALOK! Akikről olvashattok : Klaus Mikaelson Kol Mikaelson Elijah Mikaelson Rebekah Mikaelson Kai Parker Damon Salvato...