T/N =te neved
Egy szeptemberi estén éppen hazaértem a Grillből, és nyitottam volna ki az ajtómat, mikor rádöbbentem, hogy nincs bezárva. Megrémültem, mert tartottam attól, hogy betörtek hozzám. Csendben beléptem, letettem a táskámat, és miután zajt hallottam a nappali felől, felkaptam az előszoba szekrényről az olvasólámpám – amit még a legjobb barátnőm hozott vissza, miután szüksége volt rá, én meg lusta voltam felvinni – és elindultam a nappaliba.
Ahogy a helyiség ajtajához értem, láttam, hogy az alak közvetlen ott áll, nekem háttal, így jó erősen fejbe vertem a lámpával.
– Aú! – kiáltott fel, mire valami láthatalan erőnek köszönhetően hanyatt estem.
Mi a fene volt ez? – gondoltam, és miután gyorsan felpattantam a földről, felkattintottam a villanyt.
Az fiatal férfi számomra totál ismeretlen volt. Talán néhány évvel idősebb lehet nálam, majdnem fekete haja csillogott a lámpa fényben. Mikor idegesen felém fordult, megpillantottam kékesszürke szemeit.
– Ki vagy, és mit keresel nálam? – kérdeztem, és a kezemben még mindig ott volt az olvasólámpa.
– El kell rejtőznöm – nézett rám, és immár nem ideges, hanem rémült, és szomorú volt.
– Bántani akarsz?
– Nem tervezem.
– Betörő vagy?
– Dehogyis.
Nem tudom miért, de ösztönösen megbíztam benne.
– Hát akkor üdv. Amúgy a nevem T/N, és bocs, hogy fejbe vágtalak a lámpával.
– Kai Parker. És nem gond. Kaptam már rosszabbat is.
– Elmagyaráznád mi volt az, ami miatt elestem?
– Persze – sóhajtotta. – Egyébként meg tudnád mondani, miért tud a szememből víz folyni?
A kérdésére majdnem elnevettem magam, de mikor láttam, hogy komoly kérdés, meglepve kezdtem bele.
– Azokat könnyeknek nevezik. Akkor van, ha az ember szomorú, vagy boldog. És én tudhatnám, hogy ezt te miért nem tudod?
– Igen.
Ezzel pedig elmesélte az egész élettörténetét. Mindent. Azt, hogy tud varázsolni, de nincs vele született mágiája, hanem el tudja szívni más boszorkányoktól, és emiatt a családja pocsékul bánt vele; a börtön világot, ahol többször is megölte magát, meg azt, hogy miként jutott ki onnan; valamint, hogy eddig nem érzett érzelmeket, és most meg van ijedve.
Másfél órával később, mikor a története végére ért, nem éreztem mást iránta, mint sajnálatot. Nem ítéltem el, amiért megölte a testvéreit.
– Nagyon sajnálok mindent – mosolyogtam rá szomorúan. – Tudod, nekem mi szokott segíteni, ha el vagyok kenődve?
– Mi? – kérdezte érdeklődve.
– A kakaó jó sok tejszínhabbal, és pillecukorral.
– Nem állítom, hogy tudom milyen, de ha szerinted jó, elfogadnám.
– Mi?! Te még nem ittál kakaót? Ezt sürgősen pótolni kell – pattantam fel, majd kisiettem a konyhába.
– T/N, hová mentél? – kérdezte félve. – T/N, hallod, ez baromira nem vicces!
A hangján hallottam, hogy ki van akadva, ezért gyotsan visszasiettem.
– Kai, hé, nyugi, csak kimentem kakaót csinálni – mosolyogtam. – De ha ennyire nem akarsz most egyedül maradni, jöhetsz te is.
Amíg a konyhában bíbelődtem, Kai nem tudta, mit kezdjen magával, így csak járkált, meg nézte, ahogy a két bögrébe elkészítem a kakaót.
– Gyere, menjünk vissza a nappaliba – mosolyogtam, mikor kész lett. Először mindkét bögre a kezemben volt, de Kai elvette az egyiket, és így mindjárt egyszerűbb volt eljutni a másik helyiségbe.
Miután leültünk egymás mellé, Kai furcsán méregette a bögre tartalmát(már ami látszódott belőle a tejszínhab miatt).
– Na, mire vársz? Kóstold meg! – nógattam. Erre óvatosan belekortyolt, és mikor újból rám nézett, elnevettem magam, ugyanis olyan volt, mintha a tejszínhabból bajusza lenne.
– Mi az? – kérdezte meghökkenve.
– Itt van egy kis... – mutattam mosolyogva, mire letörölte, de azt hittem kicsit boldogabb lesz. Ehelyett letette a bögrét a dohányzó asztalra, és csak meredt maga elé.
– Rendes tőled, hogy készítettél nekem ilyet. Nagyon finom.
– Baj van?
– Én... Nem is tudom. Jobban törődtél velem, mint a saját családom az alatt a huszonkét év alatt, és ezt... nagyra értékelem.
– Semmiség – mosolyogtam, és én is letettem a bögrémet. – Szeretnél egy ölelést?
Nem szólt semmit, csak bólogatott, mire óvatosan megöleltem. Az izmai először megfeszültek, majd belesimult az ölelésembe.
– Figyelj, most felmegyek, új ágyneműt húzni a vendégszoba ágyára. Ha szeretnél, feljöhetsz. Csak óvatosan, mert a macskám nincs hozzászokva az idegenekhez. Az exemmel is nehezen barátkozott meg. Ja, ő amúgy hagyott itt néhány cuccot, bár nem tudom minek, viszont most pont jól jön. Ugye nem beszélek túl sokat. Csak mert ha igen, szólj nyugodtan.
– Nem beszélsz sokat – mosolyodott el, majd miután megittuk a mardék kakaónkat, felmentünk az emeletre, és a macskám meglepő mód, kedvelte Kait.
– Na, ezt vajon hogy hoztad össze? – nevettem.
– Nem tudom. Egyébként mi a neve?
– Bojt. Mielőtt kiröhögnél, azért, mert ha összegömbölyödik, olyan mindt egy nagy bojt. A húgom szerint pedig olyan, mint azok a hosszú szőrű szőnyegek, úgyhogy azt hiszem, mondanom sem kell, mi lett volna a másik lehetőség.
***
Már este tíz felé járhatott, mikor úgy döntöttem, lefekszek aludni.
– Ja, Kai, mielőtt lefeküdnék. Lenne néhány szabály. Először is, légyszi ne lógj meg. Ha el akarsz menni valahova, szólj, oké? És lehetőleg ne nagyon rombolj. Amúgy a lehető leghamarabb megtanítalak a modern kütyük használatára, és csak hogy egyszerűbb legyen neked – mosolyogtam, és megöleltem.
– Jó éjt, T/N, és nagyon köszönöm.
– Semmiség. Aludj jól.
YOU ARE READING
Vampire Diaries oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!]
FanfictionKöszi a borítót @fragmexnts Vámpírnaplók oneshot könyv, itt is nyugodtan lehet kérni, nem harapok ❤️ azonban SHIPEKET NEM VÁLLALOK! Akikről olvashattok : Klaus Mikaelson Kol Mikaelson Elijah Mikaelson Rebekah Mikaelson Kai Parker Damon Salvato...