🕯️Kai #5🕯️Parental

412 29 4
                                    

ReginaOrss8 kérésére készült 😊

T/N = te neved

Kai élvezte, hogy végre nem kell a börtönvilágban unatkoznia és szenvednie, hanem teljesen szabad. Mondjuk beletelt neki egy kis időbe, mire hozzászokott a sok változáshoz, ami majdnem húsz év alatt történt a világban.

Egyik délután kiélvezte a jó időt, és sétálni indult a parkba. Örült, hogy végre más emberek is vannak a környéken, nem csak ő, egymagában.

A parkban volt egy játszótér is, így elég nagy volt a hangzavar, de ez Kai-t nem is zavarta. Egyrészt, mert nem a néma csendet kellett hallgatnia, másrészt már egy ideje vannak érzelmei, amiket még nem értett teljesen, de már viszonylag jól boldogult velük.

Mikor belépett a parkba, megpillantott egy hat év körüli kislányt, aki egyedül hintázott, pedig a játszótéren egész sok gyerek volt. Akkor még nem is tulajdonított a dolognak nagy jelentőséget, hiszen gyerekkorában ő is magának való volt.

***

Már naplemente volt, mikor Kai a parkon keresztül hazafelé indult. Meglepődött, mikor meghallotta a hinta nyikorgását. A hang irányába kapta a fejét, és ugyanazt a kislányt látta meg, akit kora délután. Kíváncsian ment oda hozzá.

– Szia. Te mit csinálsz itt egyedül? – guggolt le mellé. – Nem kéne már otthon lenned?

– A szüleim azt mondták, hogy várjak itt, majd értem jönnek – vont vállat.

– Pedig már jó rég ülsz itt. Láttalak délután is. Meg tudod mondani, hol laksz? Hazakísérhetlek.

A kislány csak megrázt a fejét.

– Nem tudom. – Maga elé nézett a földre ahol egy pillanat alatt megjelent egy virág.

– Te... varázsolsz? – lepődött meg Kai.

– Ezt annak hívják? Anyáék nem szeretik, ha ezt csinálom.

– Én is tudok ilyet. Nézd csak! – mosolygott, majd a virág köré több is nőtt. – Ha szeretnéd, segíthetek vele.

– Tényleg? Ez nem rossz dolog?

– Egyáltalán nem. Gyere, hazaviszlek magamhoz, aztán majd meglátjuk, mi legyen. Jó lesz így?

– Azt hiszem. De anyáék meg fognak így találni?

– Ha nagyon akarnak, igen – bólintott Kai. – És mondd csak, hogy hívnak téged?

– T/N vagyok. Te?

– Kai Parker. Na, gyere, menjünk. Kezd sötétedni.

Vampire Diaries oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!] Where stories live. Discover now