fanni_29 kérésére készült ❤️😊
T/N = te neved
Egy ideig számomra is fura volt, hogy barátságot kötöttem Elijah-val. Rengeteg időt töltöttünk együtt, és ha el kellett utaznia, akkor is felhívott. Képesek voltunk órákat beszélgetni könyvekről, a helyekről, ahol járt, vagy akár a semmiről is.
Azonban nem szerettem, ha a családján kívül más vámpírok a közelben voltak, ugyanis folyton gúnynevekkel illettek, épp azért, mert emberként ennyire jóban vagyok egy vámpírral. Elijah-ék próbáltak meggyőzni, hogy ne is foglalkozzak azokkal, akik piszkálnak, de elég nehezen ment.
Egyszer, késő tavasszal Elijah meghívott egy estélyre, amit ők rendeztek a New Orleans-i kúriájukban. Nem tudtam, mire fel szervezték, de kicsit féltem, hogy túl sok természetfeletti lesz ott, ennek ellenére mégis elmentem.
Este kíváncsian nézelődtem a vendégek közt. Elég sokan voltak, és minél hamarabb meg akartam találni Elijah-t. Mivel elég sokan megbámultak, arra következtettem, elég sok a vámpír. Kezdtem kicsit kétségbe esni, így a nyakamat nyújtogattam Elijah után kutatva.
- Csak nem Elijah Mikaelson kis állatkája? - kérdezte az egyik nő.
- Miről beszélsz?
- Ugyan már! Mi másért töltene ennyi időt egy ősi vámpír egy emberrel, ha nem azért, mert finom a vére?
- Elijah nem is iszik belőlem - motyogtam.
- Ja, persze. Egy sétáló vértasakkal tölti minden idejét, és nem iszik belőle? Kétlem.
- De tényleg nem! Esküszöm.
- Mi a vita tárgya? - jelent meg mellettem Elijah.
- Nem vitatkozunk - mondta kis félelemmel a hangjában az ismeretlen.
- Én nem úgy hallottam. T/N, kérlek gyere csak velem - fogta meg a kezem Elijah, majd felvezetett az emelet nyitott folyosójára, ahonnan beláttuk az egész belső udvart. - Egy kis figyelmet kérnék!
Elijah hangja tökéletesen nyugodt volt, mégis mindenki rögtön rá figyelt.
- Innentől kezdve senki ne merészeljen egy rossz szót se szólni a páromhoz, mert kegyetelnül megbánja. Világos voltam?
Én elkerekedett szemekkel néztem fel Elijah-ra.
- A párod? - kérdeztem halkan.
- Ó... Igen. Tudod, van valami, amit elég régóta szeretnék megtenni.
- És pedig?
Halványan, kedves mosollyal az arcán hajolt le hozzám, majd óvatosan megcsókolt. Meglepetten pislogtam, de észbe kaptam, és elmosolyodva viszonoztam. Közben Elijah átöltelte a derekamat, és közelebb húzott magához, én pedig a hajába túrtam.
- Ha tudnád, mióta vártam erre - mosolygott le rám.
YOU ARE READING
Vampire Diaries oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!]
FanfictionKöszi a borítót @fragmexnts Vámpírnaplók oneshot könyv, itt is nyugodtan lehet kérni, nem harapok ❤️ azonban SHIPEKET NEM VÁLLALOK! Akikről olvashattok : Klaus Mikaelson Kol Mikaelson Elijah Mikaelson Rebekah Mikaelson Kai Parker Damon Salvato...