Köszi DorinaVgh, hogy ezt megírhatom neked. ❤️
T/N = te neved
T/B/N = te beceneved– Ne már T/N! Muszáj? – morgolódott Damon.
– Miért nyafogsz úgy, mint egy öt éves? Persze, hogy muszáj. Miért nem tudnál túlélni egy hülye karácsonyi vacsorát? – kérdeztem idegesen.
– Mert nem tudok! – kiabálta, ami miatt kibújtak a vámpírfogai, és az erek is feltűntek a szeme alatt. Ijedten hátrahőköltem.
– Bocs, de most haza, kell mennem. Megígértem anyának, hogy segítek a főzésben – motyogtam, és sietve indultam a bejárati ajtó felé, ahol Stefanba ütköztem.
– T/N, nem esett bajod? – kérdezte a fiatalabb Salvatore, én pedig nemet intettem a fejemel, majd kirohantam a házból, és mielőtt becsukhattam volna az ajtót, Stefant hallottam, amint kérdőre vonja a bátyját:
– Mivel bántottad meg?
Azonban a választ nem hallgattam meg, mert az ajtó nagy hanggal becsukódott, én pedig bepattantam a kocsimba, és siettem haza.
Otthon gyorsan bemenetem a konyhába, ahol anya már főzött.
– Szia, kicsim, akkor segítesz? – tudakolta.
– Persze – erőltettem mosolyt az arcomra.
***
Az elmúlt órákban többet ártottam, mint segítettem, ugyanis a gondolataim Damon körül jártak.
– Szívem, minden rendben? – kérdezte anya.
– Persze, nincs semmi bajom.
– Biztos? Damonnel összevesztetek?
– Nem, nincs baj, csak fáradt vagyok – csóváltam a fejem.
– Rendben, akkor mi lenne, ha felmennél pihenni egy kicsit?
– Megleszel?
– Igen – ölelt meg, majd utána elindultam a szobámba, és megnéztem jött-e üzenet Damontől, de sajnos nem volt semmi. Így szomorkodva nekiláttam becsomagolni az ajándékát, ami egy könyv volt a már amúgy is nagy könyvtárukba, mivel kellene nekik egy-két modernebb példány is, valamint vettem neki egy üveggel a kedvenc bourbonjéből.
Nem sokkal később kopogást hallottam. Tippem se volt, ki lehet, egészen addig, amíg meg nem hallottam a hangját.
– Szép napot!
Ez Damon volt. Gyorsan elpakoltam az ajándékait, majd összeszorított szemmel hallgattam, ahogy anyukámmal beszél, majd néhány pillanat múlva kopogtak szobám ajtaján.
– T/B/N, én vagyok az. Beengedsz? – hallottam ismét Damont.
– Gyere be – motyogtam, mert tudtam, nem szükséges hangosabban beszélnem, mert úgyis meghallja.
– Szia – nyitott be, majd odajött az, asztalomhoz, ahol ültem, de én továbbra se fordultam felé. – Sajnálom, hogy rádijesztettem, pedig te olyan rendes voltál, hogy meghívtál a karácsonyi vacsorátokra.
Sóhajtottam egyet, felálltam, a székről, és a karjánál fogva odahúztam az ágyamhoz, majd leültünk.
– Őszintén: miért haragudtál ennyire?
– Nem haragudtam, csak ideges lettem, mert még sose volt rendes karácsonyom. Vámpírként sokszor volt kikapcsolva, emberként pedig...
– Ott volt apukád – fejeztem be szomorkásan.
– Pontosan. Sajnálom, hogy rajtad vezettem le az idegességemet.
– Semmi baj – öleltem meg. – Gyere, menjünk le, segítsünk anyának. Lenyűgözhetnéd a főzőtudományoddal.
– Rendben – puszilta meg a fejem búbját.
YOU ARE READING
Vampire Diaries oneshots [KÉRÉST ELFOGADOK!]
FanfictionKöszi a borítót @fragmexnts Vámpírnaplók oneshot könyv, itt is nyugodtan lehet kérni, nem harapok ❤️ azonban SHIPEKET NEM VÁLLALOK! Akikről olvashattok : Klaus Mikaelson Kol Mikaelson Elijah Mikaelson Rebekah Mikaelson Kai Parker Damon Salvato...