"¿Obtienes lo que quiero? (Do you get what I want)"."Sí, señor (Yes,sir)" .
"¿Cuándo crees que puedes hackear su cuenta? (When do you think u can hack their account?)" .
"Solo dame dos días señor (Just give me two days, sir)".
"Como de costumbre, su pago lo depositaré en (Like usual, your payment I will bank in) ".
Tit
Telephone diletakkan di atas meja katil.Interesting.
'You take my 1.3billion. I'll take half of your company money'.
"Tuan" seru Noah yang masuk bersama sebuah kotak.
"Give it to me" arah Zane.
"Is it okay?" soalnya.
"More than okay" Zane tersenyum menelek kotak berisi tangan manusia yang telah dibekukan.
'And this is for Malik'.
"Arghhhh!! " nyaring suara Malik menjerit setelah membuka kotak yang diletak di hadapan bilik hotelnya.
Ya, dia kenal tangan tu.Tangan salah seorang pekerja company Royal A.M. Sdn Bhd yang membantunya dalam penyelewengan wang.
Di lantas mengeluarkan telefon bimbit untuk menelefon CEO syarikat Island Berhad, salah satu syarikat yang terkenal di Malaysia sebagai syarikat pelancongan terkemuka sama macam Syarikat Royal A.M. Sdn Bhd cuma syarikat bosnya lebih meliputi pelbagai aspek dan kerjaya.
Nombor anda dail tidak dapat dihubungi.
"FUCK!" Malik melempar telefon ke dinding lalu berkecai.
Dia perlu berbuat sesuatu.Dia tahu Zane tidak segan-segan kenakan dia sebelum menyumbatnya masuk ke penjara. Dalam dia tidak sedar, Zane sedang memerhati dari CCTV hotel.
Ya, Zane seorang hacker tapi tidaklah handal macam hacker peribadinya iaitu Mark. Lelaki yang dia hubungi untuk hack bank akaun syarikat musuhnya.
"Hmmm mana kau nak lari Malik? I'm watching u idiota" bisik Zane.
"Noah,you know what you should do right?".
"Yes sir, I will do it" patuh Noah.
---------------------------------------------------
"YEAH HARINI JUMPA SUGAR DADDY!" tangan menepuk riang.
Anaya sudah bersiap sejam lebih awal dari masa ditetapkan.
Outfit Anaya
Duaa bulan menyimpan baru boleh beli di Shopee.Dia menempah teksi untuk pergi ke Restoran Satria. Satu fakta tentang Anaya.Dia seorang yang selalu tepati masa.
Dia teruja dan sedikit gementar kerana pada profil sugar daddynya hanya menampakkan belakang tubuh sado half naked. Mana tau badan sado tapi muka macanm longkang tepi jalan kan? Apabila teksi sampai, dia lantas bergerak masuk untuk ke destinasi.
Zane sedang menunggu sugar babynya di tingkat atas. Sudah sedia maklum Noah telah booking tingkat atas untuk privacy. Sengaja dia datang awal setengah jam.Bosan meneleku kerja.
Tap tap
Bunyi kasut menapak mendekati mejanya semakin jelas. Dia mengangkat kepala memandang empunya badan.
"Erm.... ha-hai" gagap Anaya menyapa lelaki tersebut.
Zane terpaku melihat kecomelan sugar baby nya. Lagi cantik daripada gambar profil di dalam aplikasi sugar daddy.
"Ehem, duduklah" jemputnya. Dia lantas bangun menarik kerusi untuk gadis kecil tersebut.
"T-terima kasih erm uncle...sugar daddy Anaya? " soal Anaya polos.
'Uncle? Nampak tua sangat ke aku?' soal Zane di dalam hati.
"Hmm ye. Aku sugar daddy yang berminat dekat kau. Why?".
"A-ah erm" kelu lidahnya.
"It's okay, kita makan dulu. Aku dah order siap-siap" arah Zane.
"Kau Anaya Mikayla bukan?".
"I-iye panggil Anaya je hehe".
"Okay nama aku Zane tapi kau ... boleh panggil aku daddy" senyuman kecil terukir di wajah tampannya.
Dalam hati dia bersorak-riang kerana Anaya menepati kriteria girls yang dia mahukan. Polos dan naif tetapi comel!
"D-daddy?" bingung dia.
"Yelah, semua orang panggil sugar daddy as daddy. Takkan nak panggil abang pulak" tertawa lucu dia apabila melihat wajah pelik gadisnya.
"Balik nanti daddy hantar tapi kau kena keluar dengan daddy dulu, boleh?" nada suaranya bukan bertanya tetapi lebih kepada mengarah.
"B-boleh da-daddy" gagap Anaya menyahut.
"Good girl sugar" tangan Zane spontan mengusap pipi gadisnya.
"Oh, sebelum terlupa kau kena sign dokumen ni baru kau boleh jadi sugar baby aku secara rasmi".
"Sign?" begini ke cara nak jadi sugar baby?
"Ye sebagai bukti kau dah sah jadi sugar baby. Macam kau berniaga of course lah ada resit as bukti pembelian" terang Zane.
"O-ouuh okay" laju tangannya menandatangan dokumen tersebut.
"Jom".
-------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Papi Dulce (Completed)
FantasyKarya Pertama In Editing Start : 26/3/2022 End : 28/4/2022 Let's jump to our hero first Alexander Malokev (Zane) Berumur 26 tahun.Ceo of Royal A.M. company dan dalam masa yang Sama menjalankan perniagaan illegal which is u will find out once you re...