"Ingat tak nak turun tadi" ujar Noah sambil menatap magazine di tangannya.Hidungnya terbau haruman tubuh isterinya."Sorrylah lambat bersiap tadi" suara lunak Talia kedengaran lain daripada biasa.
Pelik...Noah mengangkat kepala untuk melihat sang isteri.
Alangkah terkejutnya dia apabila melihat Talia pakai singlet tali halus yang mendedahkan perutnya dan seluar yang terlalu pendek.
"What? " soal Talia sambil menayangkan muka selamba.
"Ehem, kenapa kau pakai baju macam ni" suaminya mula tidak sedap duduk.
"Panaslah, habistu takkan nak pakai winter coat pulak" dia mencapai buah ceri yang tersedia lalu bangun bergerak mencari sesuatu di dalam kabinet.
Sesekali Noah memandang tajam seluarnya yang ketat.
Jumpa apa yang dicari, dia duduk semula ke meja makan.Whipped cream.Dia meletakkan sedikit cream di atas ceri dan makan.
"Nak?" Talia menjilat nakal bibirnya yang disaluti dengan whipped cream.
Dia dapat melihat dengan jelas halkum seksi suaminya bergerak turun naik seperti gementar.
'Padan muka' bisik hatinya nakal.
"Tak nak takpe aku makan habis" balas Talia sombong bila suaminya terusan berdiam diri.
"Siapa kata aku tak nak? " Noah menjungkitkan sebelah kening.
"Aku nak tapi kau kena suap guna.... " isterinya menunggu dia habiskan ayat.
"Bibir kau" senyuman nakal terukir di wajah Talia.Eleh tu je.Celah gigilah.
Dia mengambil sebiji ceri yang bersaiz besar sedikit lalu menuangkan syrup coklat pula.Cuba rasa baru.
"Say aa" arah Talia sebelum meletakkan ceri di celah bibir merahnya.Noah ikut.
Dia lantas bangun dan duduk di riba suaminya.Noah yang tidak bersedia terus keras kejung.
"Mmmuah" Talia meletakkan ceri di bibir Noah sekali gus mencium sekilas bibir suaminya.
Dia ketawa melihat wajah serba tidak kena Noah.
"Kau kenapa, baru usik sikit dah keras macam ni" dia menepuk lembut pipi suaminya.
Noah memandang lama bibir Talia.
"Why ump-" Noah terus memagut bibir isterinya yang melekat dengan cecair coklat dengan lahap.
Talia menepuk-nepuk bahu Noah.Dia lemas!
"Umph! Hah" jari Noah mengusap lembut sisa air liurnya di tepi bibir Talia.
"Thanks, it's delicious" ucap Noah dengan senyuman mekar.Tangannya memeluk erat pinggang ramping Talia.
Talia bangun dari tubuh Noah.Dia cuba menyorokkan rasa malunya.Noah tersenyum jahat.Nak usik dia sangat kan.
---------------------------------------------------
"Apa pandang-pandang" marah Talia.Dia masih tidak berpuas hati dengan apa yang jadi di meja makan tadi.
"Saja, nak menikmati keindahan isteri sendiri" Talia menayangkan reaksi jijik.
"Aku tengah makan ni ish" dengusnya.
Sesekali dia menjeling tangan kasar Noah yang tidak henti mengusap dan meramas pahanya yang terdedah.
"Makanlah, aku tak kacau kau makan pun" balas Noah bodoh.
"Esok nak keluar tak? Jalan-jalan" ajaknya setelah lama berdiam diri.
"Boleh je, aku ikut kau pun nak pergi jalan-jalan.Tapi bawak aku pergi makan dulu.Aku teringin nak rasa masakan dekat sini" pinta Talia.
"Kau nak makan apa? ".
"Apa yang famous dekat sini?" Noah berfikir seketika.
"Poutine, concoction of fries, gravy and cheese curds " terangnya.
"So lebih kurang macam Mac n Cheese lah kan?".
"Lebih kurang but lagi sedap.Selalu tourist kalau datang sini diorang memang cari poutine dulu sebab sedap and senang dapat" Talia mengangguk faham.
"Kalau macam tu esok kau bawak aku makan tu dulu baru pergi jalan-jalan".
"Boleh, tapi upahlah".
"Upah apa? " tak ikhlas rupanya.
"Anything but not money" Noah tersenyum senget.
"Habistu nak bayar guna apa? Kau nak aku masak ke apa? " main tarik tali pulak suaminya ini.
"Take this off tonight" jari telunjuk Noah melukis satu garisan di bahu isterinya.
Talia menjegilkan mata.Noah suruh dia tanggal pakaiannya!
"W-wait wait, aku tak bersedia er-".
"Aku suruh tanggal je, tak suruh buat benda tu pun" potong Noah.
"Habistu takkan nak tidur naked?! ".
"Apa salahnya, kalau kau nak aku naked sekali pun boleh" ujar Noah menggoda.
"Takde pilihan lain ke? " rayunya dengan membuat muka seposen.
"Hmm" Noah berura-ura fikir.
"Tak, aku nak tu jugak" Talia yang tadi tersenyum merayu terus berubah masam.
"Tak ikhlas lah kau ni" rungut isterinya.
"It's not a big deal, kalau macam tu teman aku mandi malam" dia memberi pilihan kedua.
Macam sama je dua pilihan yang suaminya bagi.
"Apa beza? ".
"Bezanya kalau pilihan pertama kau kena tidur naked, pilihan kedua mandi naked je" hasut Noah nakal.
Talia diam berfikir, ini masalah negara!
"Cepat pilih, kalau tak kita go dengan pilihan pertama" semakin resah Talia dibuatnya.
Dalam diam dia ketawa jahat.Dia akan memanfaatkan cuti ni sebaik mungkin.
"Ah erm aku pilih...yang kedua" dia terpaksa.
Baik mandi bogel dari tidur bogel sepanjang malam.
"Good choice honey.Come, jom mandi" Noah menarik tangan Talia.
"S-sekarang ke? ".
"Aku nak sekarang, bukan esok" tanpa aba-aba, dia terus menggendong tubuh ramping isterinya.
Talia berpaut pada bahu kekar Noah.
"Kita berendam dalam bath tub dulu" ingat mandi kerbau je? Tidak, tidak semudah itu.
"What?! ".
---------------------------------------------------
YOU ARE READING
Papi Dulce (Completed)
FantasyKarya Pertama In Editing Start : 26/3/2022 End : 28/4/2022 Let's jump to our hero first Alexander Malokev (Zane) Berumur 26 tahun.Ceo of Royal A.M. company dan dalam masa yang Sama menjalankan perniagaan illegal which is u will find out once you re...