chapter 24-Azúcar cuidado (Careful Sugar)

17.3K 390 18
                                    

Balik sahaja Villa, Anaya terus berkurung di dalam bilik.Zane bergerak ke bilik kerjanya tanpa ada niat untuk meminta maaf apatah lagi memujuk isterinya.Hati dia masih panas bila diingatkan balik kata-kata isterinya.

Anaya masuk saja bilik terus berbaring di atas katil.Emosi dia agak terganggu selepas apa yang terjadi di ofis Zane tadi.

---------------------------------------------------

"¿Has hecho el envío de las armas de fuego a Cheetah? (Have you done sending the firearms to Cheetah?)" soal Zane.

"Sí, señor. Hemos mandado todo como él quiere (Yes, sir.We have send it all like he want) " jawab Noah.

"Good,aku nak kau buat something sekarang ni" ujar Zane dingin.

"What is it, tuan? " tanya Noah curiga.

"It's about Juwita, I want you... ".


"HEI LEPASKAN AKU LAH!KORANG SIAPA HAH!!" amuk Juwita.

Tiba-tiba dia ditarik masuk ke dalam kereta hitam dan kepala dia diserkup dengan guni manakala tangan dia pula digari.

"Bisinglah perempuan ni" kutuk Noah.

"EH MEMANGLAH AKU BISING, KORANG CULIK AKU KAN!! " bidas Juwita.Gila tak bising

"Aduh! ".

"Tuan, kami dah dapat dia" ujar Noah selepas menolak Juwita jatuh ke lantai basement.

Zane lantas mencangkung di depan Juwita sebelum menarik guni yang menutup wajah Juwita.Terkedu Juwita bila melihat Zane berada di depannya.

"Kalau ikutkan hati aku ni, nak je aku siat lidah dengan bibir kau ni...Celupar sangat " ujar Zane keras.

Mulut ini yang membuatkan dia sakit hati dengan isteri sendiri.

"Panggil 4 orang masuk " arah Zane.

Empat orang bertubuh tegap masuk ke basement itu, rupa mereka semua dingin dengan tubuh bertatu.Zane tersenyum suka melihat Juwita ketakutan.

"Aku nak korang rogol dia" laung Zane ketika berjalan keluar dari basement.

Juwita lantas menjerit histeria apabila mendengar kata-kata Zane.

Zane dan Noah perhatikan Juwita yang sedang dibogelkan dari luar basement melalui tingkap kaca bilik basement.

"Z-ZANE I M-MINTA MA-AF HIKS HIKS JANGAN SENTUH AKU!".

Zane hanya memekakkan telinga sahaja.Bukannya dia tak tau yang Juwita itu sudah tiada dara dan dalam diam menjual tubuh.Sebab itu dia tidak ada rasa bersalah melakukan ini.

"Make sure diorang kerjakan bitch tu cukup-cukup" arah Zane sebelum berlalu pergi.

Noah hanya memandang kesian pada Juwita yang sedang dikendurikan itu.

---------------------------------------------------

Buka sahaja mata, Zane tiada di sebelahnya.Baguslah, dia pun tidak ingin melihat Zane.Sudah seminggu mereka begitu.Dia lekas bangun mandi dan bersiap turun ke bawah.

"Mak Leha masak apa itu? " tanya Anaya.

"Tengah masak sup ayam hah, Zane suka makan sup time sejuk macam ni " balas Mak Leha.Di luar sedang hujan lebat dan kilat.

"Erm.. Zane mana Mak Leha? " tanya Anaya perlahan.

"Ada tu dekat gym tingkat 2, Anaya naik je atas nanti nampak pintu warna hitam tu.Hah itu pintu nak masuk bilik gym" terang Mak Leha.

Anaya meng-ohkan saja.

"Alang-alang kamu ada ni, pergilah panggil suami kamu tuh ajak turun makan.Dah nak siap masak ni" arah Mak Leha.Anaya teragak-agak sebelum mengangguk.

Perlahan-lahan dia naik tangga bergerak ke tingkat 2.Ada je lif tapi dia sengaja mahu lambatkan masa.Setiba dia di tingkat 2,terus nampak pintu hitam yang dikatakan oleh Mak Leha.Perlahan-lahan dia membuka pintu.

Zane sedar ada orang masuk bilik gym tapi dia asyik memukul punching bag.Anaya memandang tubuh suaminya yang berkilat dengan peluh.Usyar suami sendiri takpe kan hihi.

Dari tangan Zane kekar berurat laju menumbuk punching bag,otot belakangnya bergerak selari dengan pergerakan rancak dia, kemudian matanya turun ke 6 pack suaminya sebelum ke V-line.

Zane tersenyum senget menjeling isterinya yang sedang mengscan tubuhnya melalui cermin di dinding bilik gym.

"Puas scan aku macam baru kahwin semalam" suara Zane memecahkan kesenyapan.

Anaya yang tertangkap tunduk kepala malu.

"Nak apa? " tanya Zane beku.

Isterinya bertukar menjadi seorang pendiam selepas kejadian hari itu.Zane mendecit perasan akan hal itu.

"Mak Leha ajak turun makan" tengok tu suara pun macam tak terkeluar.Zane menjulingkan matanya menyampah.

"Ambikkan air aku kat meja bulat" arah Zane sambil mengelap peluhnya dengan tuala kecil.

Anaya yang perasan keberadaan air di atas meja bulat lekas ambil dan mendekati Zane.Dia menghulurkan air itu dengan jarak 3 langkah antara dia dengan Zane.

Zane menarik pinggang isterinya secara drastik ke arahnya.Anaya hampir jatuh tersungkur tapi tangan suaminya laju memeluk pinggangnya.Merah pipinya bila melihat tubuh mereka yang melekap ketat.

#🔞

Zane menyengetkan kepala melihat pipi merah sugarnya.Tangan dia menyeluk masuk ke dalam blaus baju isterinya sebelum memegang buah dada montok itu.

"A-abang" bantah Anaya risau.Dia teringat akan kejadian minggu lepas.

Zane tidak pedulikan bantahan isterinya lalu dia terus angkat dan bawa isterinya ke meja dan dibaringkan di situ.Dia hauskan benda lain.Anaya cuba bangun tapi terbantut perbuatannya bila Zane menahan dadanya dari bangun.

"A-apa ni abang! Nanti orang masuk b-bilik ni" ujar Anaya cuba melepaskan diri.

Zane mendecit sebelum menarik skirt isterinya kebawah dan mula mencium betis kaki isterinya.Licin.

"Hmm" rengek Zane menikmati rasa lembut dan licin sepanjang bibirnya turun ke paha sugarnya.Anaya sudah serba tidak kena.

"A-abang-".

"Shhh".

Zane mula mengucup permukaan seluar dalam isterinya.

"A-bang j-jangan kotorlah" halang Anaya.

Tangannya cuba menarik kepala suaminya agar bangun.Zane memegang erat paha isterinya agar mengangkang lebar sebelum menjilat permukaan seluar dalam Anaya.Tak lama itu, dia tanggalkannya.

"Eh abang! " tangan Anaya sigap menutup selangkangannya yang sudah tidak ditutup apa-apa.

Zane mengalihkan tangan Anaya sebelum menyembamkan wajahnya ke selangkangan isterinya.Bersih dan wangi.Anaya cuba mengepit kakinya tetapi tidak mampu lawan kekuatan tangan Zane yang memegang pehanya.

"Hmm" Zane mula mengucup dan menjilat sebelum mula menghisap kemaluan sugarnya.Tubuh Anaya mengelinjang geli dan merasa sedikit bernafsu.

"A-bang Ah! " terenjat badannya bila suaminya masukkan dua jari di dalam.

"Shhh just don't fight daddy, sugar.. " pujuk Zane lembut.Dia mencium lembut pipi isterinya sambil jarinya memulakan kerja.

"Ah erm! D-daddy!" rengek Anaya keliru dengan tubuhnya yang memberi respon pada sentuhan suaminya.

Zane tersenyum nakal.Seketika tubuh dia mengejang.Zane lantas pagut lembut mulut isterinya yang ternganga mendesah manja.

Bila isterinya sudah bertenang, baru dia bangunkan tubuh isterinya.Dia menjilat nakal jarinya yang basah itu.Anaya hampir-hampir jatuh ketika mahu berjalan mengutip seluarnya.

"Azúcar cuidado (Careful sugar)" ujar Zane ketika menangkap tubuh isterinya dari terjatuh.

Anaya merasakan kakinya seperti jeli.Zane lantas mendudukkan Anaya di meja dan menyuruh isterinya berehat sekejap sementara dia mandi di bilik air yang terdapat di bilik gym.

'Ah kenapa kau tak lawan' marah akalnya.Dia masih mahu merajuk tentang hal minggu lepas tapi hari ini dia sudah kalah dengan sentuhan Zane.

--------------------------------------------------

Papi Dulce (Completed) Where stories live. Discover now