"Balik kampung,
Ooooh balik kampung,
Ooooh balik kampung,
Hati girang~"Anaya bernyanyi-nyanyi riang di dalam kereta yang dipandu Zane.Zane tersenyum kecil melihat perlakuan isterinya.Gembira betul bila dapat balik kampung.
"Abang, lapar" rengeknya.
"Bukaklah dashboard tu.Abang ada beli jajan siap-siap" bukan selalu dia manjakan isterinya dengan makanan ringan.
Anaya membuka laju dashboard.Bersinar riang mata dia melihat beberapa peket coklat cadburry dan biskut koala bear perisa coklat.Makanan kegemarannya sejak kecil lagi.
"Terima kasih abang! " .
"Your welcome sayang, makan elok-elok.Tercekik karang baby dalam perut".
"Mana ada! ".
"WOI!! ".
"KAU PAHAL MAK NYAH! " marah Talia.Pantang nampak muka dia.
"I suka awak?" okay ini adalah satu confess paling kelakar dia pernah dengar sepanjang dia hidup.
"Kau kena sampuk ke sengal? Duduk jauhlah eii" tangan dia menolak-nolak bahu Lucas yang baru sahaja melabuhkan punggung di tempat duduk sebelahnya.
"I'm serious.I like you.I LOVE you" ujar Lucas tidak mengalah.
"Masalahnya I HATE kau".
"Trylah dulu berloving please... Kita kena cuba baru tahu" dengan yakinnya Lucas berkata.
"Kau ingat bercinta ni benda main-main ke nak try? Carilah flings ke sugar baby ke.Ni aku jugak kau nak kan" tolak Talia geram.
"Then what do you want me to do? I'll do anything my love, everything for you".
"Eii kau ni tak paham bahasa eh? Aku cakap aku T.A.K. S.U.K.A kau.Understood or not? " lantaklah bahasa inggeris dia berterabur sekali pun, dia sudah geram teramat ini.
"Ehem! " Noah mencelah bila melihat Talia sudah naik angin.
Dari tadi dia menjadi patung menyaksikan pertengkaran Lucas dan Talia.
"Anyway Talia, tuan kata dia okay je nak ajar kita pasal agama dia.So kau dah boleh pergi dekat puan untuk bertanya apa kau nak tahu" baru hari ini dia ada kesempatan untuk beritahu.Sebelum ini dia sibuk bekerja dengan Zane.
"You guys nak belajar pasal agama Islam? Wait, don't tell me you guys nak convert Islam" soal Lucas.
"Yeah, so what? Suka hati lah nak convert Islam pun.Kau dengan agama kaulah.Aku dengan agama aku" balas Talia menyampah.
"Then we can't get married right because beza agama? ".
"Sape nak kahwin dengan kau sekarang ni?" Noah menyampuk.
"Talia lah".
"What the shi- since when aku setuju nak kahwin dengan kau? Eiii disgusting sia! " bantah Talia.
"It's okay if berbeza agama.We can mix marriage you know" cadang Lucas pula.
"No, never! Aku tak suka mix marriage so kau lupakan angan-angan kau tu".
"But why? ".
"Because aku err suka orang lain, hah yeah! Aku dah ada orang lain" tipu sunat takpe kan.
"Siapa lelaki tu".
"Adalah, dah stop with all this bullshit.Aku tak nak dengar topik ni" putus Talia.
Noah memegang bahu Lucas memberi isyarat mata.
"Okay fine" keluh Lucas.Talia membuat tidak hirau walaupun dia nampak riak kecewa lelaki Spanish itu.Dah dia tak suka nak buat macam mana.
YOU ARE READING
Papi Dulce (Completed)
FantasyKarya Pertama In Editing Start : 26/3/2022 End : 28/4/2022 Let's jump to our hero first Alexander Malokev (Zane) Berumur 26 tahun.Ceo of Royal A.M. company dan dalam masa yang Sama menjalankan perniagaan illegal which is u will find out once you re...