chapter 10-Obedecerme (Obey me)

21.9K 479 15
                                    

"Abang".

"Kau nak apa, adik?" malas Zaril mahu melayan perangai tidak semenggah adiknya, Juwita.

"Kau still berkawan dengan budak tuh ke? " sinis Juwita bertanya.

"Yang kau sibuk hal aku kenapa? " menyampah dia dengan sikap busybody Juwita.Dari dulu sampai sekarang tidak berubah.

"Bukan ke Zane tak bagi korang rapat lagi? " tebak Juwita.

"Aku peduli apa, dia pakwe je.. belum tunang ke kahwin ke? " bengang Zaril mendengar kata-kata Juwita.

Dia lantas beredar.Makin panas kalau dilayan mulut adiknya itu.Juwita mendecit geram dengan respon abangnya.

'Takpe, kau tengok apa aku buat nanti ' bisik hati Juwita.

---------------------------------------------------

"Bienvenido de nuevo, señor.(Welcome back,sir)" sambut Noah.

"Hmm,trae a Anaya a mi condominio después de esto (Bring Anaya to my condominium after this") arah Zane dingin.

Dia tak sabar nak bagi hadiah.Hadiah istimewa.


"Daddy dah balik? Tapi daddy cakap dia pergi dua minggu" soal Anaya pelik.

"Urusan tuan habis awal jadi dia balik lah.Jom,takut tuan tunggu lama" ajak Noah.

Anaya segera masuk ke kereta lalu mereka bergerak ke kondominium Zane.

"Daddy? " terpusing-pusing kepala Anaya mencari kelibat Zane.

Satu tangan memeluk erat pinggangnya.Hampir-hampir nak terjerit dia tetapi niat dia mati apahila hidungnya terhidu bau wangian tubuh empunya.Perfume sama macam daddy pakai.

"D-daddy...kenapa nih?" tidak selesa bila Zane peluk dia erat sebegini.

"Kenapa kau degil? " soal Zane ringkas tapi bermakna.

"H-hah? " takkan Zane tahu yang dia sorok-sorok berkawan dengan Zaril...Memikirkan itu membuat dia menggigil kecil.

"Kau kawan dengan Zaril ye sugar hmm? " tangan Zane menjalar ke leher Anaya lalu memegang rahang sugarnya.

Bibir dan hidungnya tak lepas mencumbu leher dan bahu Anaya.Bau bunga ros.Bunga kegemarannya.

"D-daddy janganlah m-marah, lagipun abang Z-aril d-dah janji t-tak pegang Anaya la-lagi" gelabah Anaya menerangkan hal sebenar.

"Tapi kan aku dah cakap, jangan buat benda yang kau boleh pikir aku takkan suka" bidas Zane tenang.

Tak,dia marah.Orang yang kenal dia lagi takut kalau dia sepatutnya marah tapi sebaliknya dia kekal tenang.Ada bala menanti.

Tangan Zane lantas angkat Anaya dan bawa ke biliknya.Hukuman tetap hukuman.Dia tidak pandang title sahabat ke kawan ke isteri ke.Anaya patut fikir dua kali sebelum buat keputusan.

"D-DADDY LEPASLAH EII" Anaya mula gelabah apabila dia diangkat secara mengejut dan di bawa ke bilik Zane.

Dia tidak pernah ke sana sebab Zane tidak izinkan dia masuk.Zane hempas badan Anaya di ranjang katil.

"Kau tak reti hormat perasaan aku Anaya...and I totally hate it" Zane terus koyak dress Anaya dengan rakus sehingga di tubuhnya hanya tinggal pakaian dalam.

Anaya menjerit histeria melihat kelakuan Zane.Tidak cukup dengan itu,Zane bertindak menanggalkan kemejanya sebelum menindih tubuh Anaya.

"Ouh we gonna have some fun sugar.Debes obedecerme (You should obey me) " Zane semakin seronok melihat penolakan sugarnya.Tidak semudah itu.

Papi Dulce (Completed) Where stories live. Discover now