Zane leka melihat sesuatu website di telefonnya.Sampailah satu benda menarik perhatian dia.Tengok pada dress ini membuatkan dia teringat pada Anaya.Kalaulah Anaya pakai....
Tap
Terus saja dia tekan skrin telefon untuk beli.Habislah Anaya.
"Eh, mana Abang Noah? " pelik Anaya bila Zane yang datang jemput.
Sejak kejadian dia peluk Zaril, Zane dah malas jemput dia.Zane masih sakit hati bila mengingatkan semula perbuatan Anaya.Tapi kali ini dia saja jemput Anaya.Takkanlah nak terus dingin kan?
"Masuklah sugar, daddy nak bawak kau kuar" ajak Zane setelah membuka pintu penumpang sebelah pemandu.
Noah setia berada di kereta belakangnya mengekori pergerakan kereta tuannya.Anaya lantas masuk setelah dipelawa Zane.
"Kita kat mana nih daddy?" pelik Anaya bila Zane bawa dia ke hotel 5 bintang.
Akalnya mula berfikir bukan-bukan.Zane senyap langsung tidak menjawab.Tangan dia rangkul erat bahu sugarnya.
Pekerja di hotel tersebut menyambut mereka dan membawa mereka ke lif.Sebaik sahaja pintu lif terbuka sampai di tingkat yang di tuju, Zane terus tarik Anaya ke satu bilik.Hanya ada satu bilik sahaja di tingkat mereka berada.Buka sahaja pintu Anaya terpegun
"Wah...nih penthouse ke daddy?" kagum Anaya melihat penthouse di sebalik hotel 5 bintang.
"Hmm, penthouse aku " balas Zane.
"Come here sugar" arah Zane sebaik sahaja dia melabuhkan punggungnya di sofa ruang tamu.
Noah tidak mengikut mereka masuk.Belum sempat Anaya duduk di sebelahnya, Zane sudah menarik pinggang Anaya lalu dia terjatuh di atas riba Zane.
"D-daddy... " membahang mukanya.Dia tidak biasa berhubungan intim begini.
"What sugar? " bisik Zane di telinga Anaya.
Terasa hangat nafas Zane di telinganya membuatkan dia menggeliat sedikit.Tangan Zane laju mengambil sesuatu di meja tepi sofa.
"Daddy nak kau pakai ni harini boleh ?" bukan soalan tetapi lebih kepada arahan.
YOU ARE READING
Papi Dulce (Completed)
FantasyKarya Pertama In Editing Start : 26/3/2022 End : 28/4/2022 Let's jump to our hero first Alexander Malokev (Zane) Berumur 26 tahun.Ceo of Royal A.M. company dan dalam masa yang Sama menjalankan perniagaan illegal which is u will find out once you re...