"Tuan, Zaril dapat tawaran sambung degree oversea"."Bila dia gerak?" tanya Zane.
"Dengar-dengar lagi 2 bulan baru dia gerak.Sebab nak uruskan visa dan kemasukan ke negara.Jadi makan masa sikit" terangnya.Zane diam berfikir.
"Juwita macam mana? ".
"Mungkin dia ikut Zaril, sebab nampak gaya family dia tidak tahan dengan tohmahan orang kampung".
"Kalau macam tu kau stop perhatikan diorang, kerja kau dengan dia dah selesai" putus Zane.
Baguslah kalau mamat haprak dan betina sundal itu mahu ke luar negara.Senang hidup dia.
"Baik tuan" patuh Noah.
"Macam mana dengan perkembangan Anaya? Apa doktor Farah cakap? ".
"Doktor Farah kata puan tunjukkan perkembangan yang baik.Dia dah mula cerita benda baik pasal tuan" tersengih Zane dengar ayat terakhir.Isteri cerita benda baik pasal kita kan.
"By the way tuan, Lucas dijo que quería venir aquí la próxima semana (Lucas did say he want to come here around next week) " beritahunya.
"¿Así que dónde se alojará? (So where he will be staying?)" tanya Zane.
Dia mahu sediakan tempat penginapan kawannya.Sudah jadi kebiasaan untuk dia mencari tempat teduh untuk si mulut manis itu.
"Dijo que quería quedarse en su casa (He said he want to stay at your house)".
"What the fu-damnit" carut Zane.Ah, dia lupa kawannya suka pada Talia.
"So tuan nak bagi dia tinggal rumah penthouse or kondo? " tanya Noah untuk bersedia.
"Dia ada cakap nak tinggal rumah mana satu? ".
"Tak, dia just cakap dia nak tinggal dekat rumah tuan je".
"Okay then, biar dia tinggal dekat penthouse aku" memang taklah dia nak bagi kawannya duduk sebumbung dengannya.
Sudahlah mulut manis.Berdarah telinga dia dengar kata-kata manis jejaka itu pada isterinya.
"Okay, nanti saya akan minta maid bersihkan and sediakan tempat tidur Lucas" putus Noah.
Zane membiarkan saja Noah uruskan hal yang satu itu.Bukan kali pertama, tapi sudah banyak kali.
"Abang! ".
"Ye sayang".
"Tolong ambikkan air hehe" dia malas nak bangun.
Susah bila perut sudah membesar.Kandungannya sudah masuk usia 6 bulan.Lusa mereka akan ke hospital untuk cek anak mereka.
"Nak air apa? Air batang abang ke? " balas Zane menyampah.Dia baru saja duduk.
"Air abang malam nanti, nak air milo ais tabur satu.Cup besar tau" selamba dia mengorder seolah-olah berada di kedai makan mamak.
Zane malas-malas bergerak ke dapur.Takpe Zane, kau jugak jolok dia sampai mengandung.
"Nah" tangannya menghulur air milo ais tabur.Dia buat untuk dirinya jugak.
"Slurpp" bukan main beria si Anaya menghirup air yang dibuat oleh si suami.Zane memandang saja sambil menikmati airnya.
"Sedapnya~ macam kat kedai, thank you abang" ucapnya sebelum bangun melabuhkan ciuman di pipi kiri suaminya.
Zane sudah tersengih suka.Kalau macam ni, sepuluh cawan pun dia sanggup buat.
Selesai memberi hadiah, dia kembali tumbang ke sofa semula.Best bila dilayan seperti ratu.Cakap saja apa dia nak, semua suaminya turuti.
"Aku nak kau malam ni boleh" rengek Zane sambil menindih tubuh separa baring isterinya di sofa.Dia kempunan.
YOU ARE READING
Papi Dulce (Completed)
FantasyKarya Pertama In Editing Start : 26/3/2022 End : 28/4/2022 Let's jump to our hero first Alexander Malokev (Zane) Berumur 26 tahun.Ceo of Royal A.M. company dan dalam masa yang Sama menjalankan perniagaan illegal which is u will find out once you re...