Chapter 14-El dia (The day)

17.6K 466 15
                                    

Pejam celik, dia sudah menjadi tunang kepada sugar daddynya sendiri.Perancangan tuhan itu indah bukan? Sekarang tinggal lagi dua minggu sebelum hari mereka berkahwin.

Jujur Anaya gementar.Dia tidak dapat bayangkan bagaimana hidup dia dengan Zane nanti.Sikap posesif dan obsesif Zane semakin lama semakin menampakkan diri.

"Kau berangan apa tu sugar? " suara lembut Zane betul-betul kedengaran di telinga kanannya.

Rapat betul posisi mereka.Lihatlah sikap Zane, Zane tidak segan-segan tunjuk kemesraan mereka bila dia dilanda cemburu.

Sekarang ni pun Zane sedang memeluk dia dari belakang sambil memandang tajam pelanggan di butik pakaian perkahwinan.Mereka berada di sini untuk mengambil baju kahwin mereka.

"Ah-erm takde pape,just rasa tak percaya je yang kita dah nak berkahwin" balas Anaya perlahan.

Zane tidak berkata apa-apa sebaliknya meletakkan dagunya di atas kepala Anaya.Dia selesa begini.

"Kau suka tak dress tuh sugar? " mana tahu Anaya tidak merasa puas hati dengan dress bersanding mereka.

Memang dia akan maki pereka baju mereka dan mintak dress lain.

"Mestilah suka, cantik tapi mahallah... " serba salah dia bila mengingatkan harga dress bersandingnya.Mahalnya ya ampun tapi cantik.

Zane pula hanya memilih suit simple yang sepadan dengan warna bajunya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zane pula hanya memilih suit simple yang sepadan dengan warna bajunya.Lelaki buat apa nak pakai lawa-lawa macam perempuan.

Ini sahaja dah mencecah beratus ribu sebab Zane tak sewa, tapi BELI

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ini sahaja dah mencecah beratus ribu sebab Zane tak sewa, tapi BELI.Katanya boleh buat kenangan.

"Lepasni kita pergi beli barang untuk doorgift tetamu pula" ajak Anaya.

"Okay sugar"

---------------------------------------------------

Juwita sudah seperti cacing kepanasan.Manakan tidak lagi dua minggu jejaka pujaannya akan berkahwin, dengan perempuan dia benci pulak tu.

'Aku kena buat sesuatu' akalnya laju memikirkan apa dia perlu buat.

Dua hari sebelum hari perkahwinan mereka,Nek Jah ada ajak orang kampung supaya tolongnya membuat persediaan seperti memasak dan membuat bunga telur.

Papi Dulce (Completed) Where stories live. Discover now