"Cak!" guraunya."Ha ha comel je kau surprise kan daddy" ujar Zane.
"Hihi" Anaya tersengih comel.
"Ven aquí Azúcar ( come here sugar)".
"Hah?" bingung Anaya.
"Sini dekat sikit" sebaik sahaja Anaya mendekat, terus Zane tarik pinggang Anaya supaya dia duduk di atas ribanya.
"E-eh,apa nih?" Anaya malu.Zane merehatkan kepala di leher gadisnya.Saja nak bermanja.
"Daddy penat eh" soal Anaya sambil memegang tangan besar Zane yang memeluk pinggangnya.
"A little, why sugar? Kau nak buat apa kalau daddy penat" soal Zane.
"Daddy nak Anaya buat apa?"
"Kiss my cheek" pinta Zane.Pipi Anaya memerah malu.
"Please sugar..." rengek Zane.
"Muah" sekilas Anaya mencium pipi Zane kemudian dia tundukkan wajahnya ke bawah.
'Anaya malulah daddy' rengeknya di dalam hati.
"You blushing sugar" usik Zane.Makin menunduk gadisnya.
"Nak tak daddy bawak kau singgah rumah daddy kejap hmm?" ajak Zane.
"Rumah daddy?nak buat apa? " polos Anaya bertanya.
"Saja boleh kita spend time sama-sama.Nak tak main teddy bear banyak-banyak?" umpan Zane.
"Wah teddy bear banyak! Nak nak!" Anaya teruja.
"Then jom" lantas Zane bangunkan Anaya lalu mereka berpimpin tangan pergi.
Zane membawa Anaya ke kondominium miliknya.Bukannya tiada rumah cuma dia malas mahu pandu memandangkan rumahnya jauh sedikit berbanding kondominiumnya.Lagipun dia ada benda nak tunjuk dekat sugar babynya.
"This is your room sugar".
"Cantiknya bilik nih! Betul ke daddy bagi bilik nih kat Anaya?" soalnya tidak percaya.
"Of course sugar, aku suruh Noah upah orang specially prepared untuk kau, hadiah sebab jadi sugar baby aku" balas Zane.
Secara jujurnya dia tidak pernah layan mana-mana perempuan macam mana dia layan Anaya.Cuma dia rasa dia ingin buat semua ini.Lagipun tak habis duit dia kalau sediakan hadiah untuk sugarnya.
"Wah terima kasih daddy!! " Anaya peluk tubuh Zane spontan.Zane membalas pelukan tersebut.
"It's okay sugar.Kalau kau jadi budak baik, daddy bagi banyak hadiah.Tapi...kalau kau jadi budak jahat, daddy kenalah hukum kau".
"H-hukum? Hukuman apa?" Anaya merasa sedikit gementar.
"Secret tapi yang pasti kau akan ingat hukuman tuh".
YOU ARE READING
Papi Dulce (Completed)
FantasyKarya Pertama In Editing Start : 26/3/2022 End : 28/4/2022 Let's jump to our hero first Alexander Malokev (Zane) Berumur 26 tahun.Ceo of Royal A.M. company dan dalam masa yang Sama menjalankan perniagaan illegal which is u will find out once you re...