"Anaya"."Eh abang Zaril.Hai abang! Lama tak jumpa abang".
Zaril lantas depakan tangan untuk berpelukan.Anaya tanpa berfikir panjang memeluk Zaril.Adik peluk abang tak salah kan?
Talia tajam memerhati Anaya dari jauh.Dia keluarkan telefon untuk tangkap gambar aksi tersebut.
'A Sir no le gustará este Anaya (Sir will not like this Anaya) ' bisik hatinya.
"Abang dah lama balik sini?" soal Anaya.
"Baru dua hari lepas.Semalam abang pergi rumah, Anaya takde pulak.Nenek kata Anaya keluar dengan pakwe" jawab Zaril.
"Haah, Anaya keluar dengan abang Zane.Dia baik.Selalu bawak Anaya keluar and beli macam-macam" teruja Anaya bercerita tanpa sedar Zaril semakin kecil hati.
"Anaya suka ke dekat dia? " curiga Zaril.Yelah budak naif macam Anaya mana tahu sangat bab bercinta.
"Suka! Suka sangat, dia layan Anaya baik hehe" malu-malu Anaya menjawab.Pipinya memerah mengingatkan semula cara Zane belai dia dengan penuh kasih sayang.
"Anaya anggap abang Zaril sebagai apa? " Zaril ingin tahu siapa dia di dalam hidup Anaya.
"Macam abang Anaya sendirilah abang Zaril.Kenapa?" Anaya pelik dengan soalan Zaril.
"Oh.. Takde apa-apalah, ni abang ada beli kuih sikit.Nanti makan dengan nenek ye" Zaril menghulurkan plastik yang berisi kuih seri muka dan apam balik.
"Terima kasih abang Zaril! Anaya gerak balik dulu ye nanti nenek risau pulak" Anaya meminta diri setelah mengambil plastik kuih tersebut.
"Hati-hati jalan"
---------------------------------------------------
"Tuan"
"Ada apa Talia?"
"Here" tangannya menghulur telefon ke tuannya.Zane menyambut huluran tersebut walaupun pelik.Nak terbuntang mata dia melihat aksi sugarnya berpelukan dengan Zaril.
"When?" sepatah Zane bertanya.Jelas kelihatan muka bengangnya dengan aksi Anaya.
"Petang takdi tuan" jawab Talia.
"Abandone (leave)".
"Baik tuan".
Sebaik sahaja Talia menutup pintu dia pantas menggapai mug yang berada di atas meja kerja lalu di baling ke lantai.
'Has pedido este azúcar (you've asked for this sugar)'.Dia lantas menanggalkan tali leher dan membuka 3 butang kemeja teratas.Panas membahang hatinya.Urat di leher dan tangan sudah kelihatan.
Mungkin sebab dia terlampau berlembut dengan Anaya,sebab tuh gadis itu pijak kepalanya
"Eh abang Noah,mana daddy?" pelik dia bila Noah yang datang menjemputnya, bukan Zane seperti kebiasaan.
"Tuan tak sempat nak ambik cik Anaya, jadi dia mintak saya ambikkan cik Anaya dan hantar dekat dia" terang Noah.
Dia membuka pintu kereta belakang untuk Anaya masuk.
"Ouhh.. okay".Anaya merasa tidak sedap hati.
Dia dapat rasakan akan berlaku sesuatu yang buruk bila dia sampai nanti.
"Seronok peluk dengan jantan lain hmm?" Zane berdiri menghadap tingkap bilik kerjanya sambil memandang jauh ke luar.
"H-hah?" Anaya blur dan confuse.
Zane mendekati Anaya.Auranya membuatkan Anaya rasa terancam.Anaya menapak kebelakangan beberapa kali sebelum lari ke pintu office Zane.
Malang sekali,pintu itu sudah dikunci dari luar oleh Noah.Zane sudah mengarahkan Noah untuk kunci pintu bilik kerjanya selepas keluar.Melihat tindak balas Anaya membuatkan dia semakin diamuk oleh api kemarahan.
"KAU NAK LARI MANA HAH!! COME HERE SUGAR!" jerit Zane penuh ancaman dan arahan.
Anaya bersandar di pintu sambil menggeleng kepala laju.Dia takut.Sangat takut.Zane yang sudah bengang mengepung Anaya sebelum mencengkam rahang Anaya kuat.
"Daddy sakit! Tak nak daddy! Hiks hiks " rintih Anaya.Cengkaman tangan Zane di rahangnya menimbulkan rasa kebas dan ngilu.
"DIAM!! KALAU TAK NAK SAKIT,JANGAN LARI BILA AKU TANYA" jerkah Zane.
Dia tidak suka bila Anaya sudah berani melawan.Tidak,dia tidak mahu sugarnya bersikap kurang ajar seperti ini.
"Hiks hiks" Anaya hanya mampu menangis.Dia tidak faham apa yang berlaku.
"Kau peluk dengan Zaril kan semalam hah? " nada suara Zane sudah menjadi rendah tapi dingin dan penuh ancaman.Jika Anaya salah bicara, Zane akan meletup.
"Hiks A-anaya peluk a-abang Zaril se-sebab r-rindu dia-a hiks " tersendu-sedan dia menjawab.Dia nak balik.Dia tak nak semua ini.
"Ouhh sebab rindu.Ada aku cakap kau boleh bersentuhan dengan lelaki lain lepas kau jadi sugar baby aku? HAH!" nada suara Zane melengking pada perkataan terakhir.
"Say what, sugar.Jangan buat aku hilang sabar dengan kau.Kau takkan suka tengok aku marah dekat kau hmm" ancam Zane.
"I-I'm so-sorry d-daddy hiks hiks" Anaya meminta maaf tergagap-gagap.Dia takut bila Zane layan dia macam ni.Tiada siapa pernah buat dia macam ni.
"Hmm good girl, tapi aku tetap kena hukum kau.Kau dah jadi budak jahat sekarang nih " senyuman sinis terukir di wajah Zane.Anaya menjadi semakin takut selepas mendengar apa yang Zane ucapkan.
"DADDY S-SAKIT!!TAK NAK HIKS HIKS" Anaya cuba menepis kepala Zane yang sedang menggigit leher dan dadanya.
Dia sudah separuh bogel di bahagian atas dengan posisi separuh terbaring di atas meja kerja Zane sambil ditindih oleh tubuh besar dan gagah Zane.
"DIAM!!KAU YANG DEGIL SO ACCEPT THIS PUNISHMENT SUGAR" Zane tetap berkeras.Lagi Anaya cuba melawan,lagi Zane berkeras ke atas tubuhnya.Habis leher dan dadanya bertompok unggu.
"Noah,belikan dress untuk Anaya" arah Zane selepas keluar dari bilik kerja officenya.
Lengan bajunya koyak gara-gara tarikan tangan Anaya ketika meronta.Tapi takpe, dia dah balas dendam.Dia koyak habis baju Anaya gara-gara geram.
"Baik tuan" Noah bergegas pergi.
Zane keluar untuk minum air.Haus tekak dia menghadap perangai degil Anaya.Itu baru sikit.Lebih dari itu pun dia boleh buat tapi dia hanya akan buat jika Anaya bersikap melampau.Sabar dia sudahlah senipis kulit bawang ishh.
"Hiks hiks" tangisan Anaya sudah reda tapi hanya tinggal sisa-sisa.
Nasib Zane beri kot kerjanya untuk dia tutup badannya sementara menunggu baju sampai.'Sampai hati daddy buat Anaya cemni hiks'.Dia menjadi takut dan gerun dengan Zane lepas apa sudah jadi.
Klak
Zane melangkah masuk sambil membawa air kotak milo.Kesian sugarnya menangis sehingga terbatuk-batuk.Hati dia sakit juga bila melihat gadis kesayangannya menangis tapi hukuman tetap hukuman.
Biar gadis itu ingat sampai bila-bila supaya dia tidak membuat kesilapan yang sama di masa akan datang.
"Nah" Zane menghulurkan air kotak di tangannya.
Anaya menyambut huluran dengan tangan yang masih menggigil takut.Zane mendecit.
"Lain kali jangan buat benda yang kau boleh pikir aku takkan suka" ujar Zane perlahan sambil membantu Anaya memegang air kotak untuk dia minum.
Tangan dia lembut menyapu sisa air mata Anaya.Merah pipi dan hidungnya.'Comel' bisik hati Zane.
"Anaya m-mintak ma-maaf hiks"
"Dah dah aku tak marah dah" Zane lekas tarik Anaya ke dalam pelukan apabila Anaya mula hendak teresak balik.
---------------------------------------------------
Σ( ° △ °|||)
YOU ARE READING
Papi Dulce (Completed)
FantasyKarya Pertama In Editing Start : 26/3/2022 End : 28/4/2022 Let's jump to our hero first Alexander Malokev (Zane) Berumur 26 tahun.Ceo of Royal A.M. company dan dalam masa yang Sama menjalankan perniagaan illegal which is u will find out once you re...