13 Ocak 1968
Amerika, North Carolina, WilmingtonEliana koca bir evdeki tek çocuktu.
Büyürken hep kendi yaşıtlarıyla oynamak istemişti ancak evin dışına çıkması neredeyse imkansızdı. Elijah bu konuda çok sıkı kurallara sahipti.
Henüz kimse Elijah Mikaelson'ın manevi kızını keşfetmemişti ve Elijah bu sırrı elinden geldiği kadar uzun süre korumak niyetindeydi.
Asırlardır vampir olmanın getirilerinden birisi çok fazla düşmana sahip olmaktı.
Üstelik kardeşiniz Niklaus Mikaelson ise bu düşmanlar dünyanın her yerine yayılmış olabilirdi.
Elijah onlara tehdit olabilecek kişilerin varlığını ve her birinin ismini biliyordu, etraflarında henüz olmasalar bile bir şekilde yakınlarına gelebileceklerini düşünüyordu.
Ve Eliana'yı düşmanlarından korumak için her şeyi yapardı. Onu neredeyse eve hapsetmek de buna dahildi.
Elijah henüz küçük kızı bilmese bile onu korumak için elinden geleni yaparken Eliana yaşı küçük olduğu için bunu anlayamıyor, evde canı sıkıldığı için mızmızlanıp duruyordu.
Yine sıkıntıdan patladığı soğuk bir kış günü dışarıda kar yağarken sarışın kız suratı asık bir şekilde iki katlı evde dolaşıyor, ilgi çekici bir şeyler arıyordu.
Babası aşağıda Rebekah ile bir şey konuşurken Eliana merdivenleri yavaş yavaş tırmandı.
O yukarı çıkarken Klaus aşağıya iniyordu. Eliana'yı görünce ona her zamanki gibi ters ters bakmıştı.
"Ne diye etrafta dolaşıyorsun böyle sessiz sessiz?" diye sordu kıza sertçe.
Eliana başını kaldırıp ona baktı. Klaus da babası gibi oldukça uzun boyluydu ve küçük Eliana için onlara bakmak zor geliyordu.
"Babam ve Rebekah bir şey konuşuyorlar, benim de canım sıkıldı yanlarında." dedi.
Gözlerini abartıyla devirdi Klaus ve "Ayak altından çekil." diyerek aşağı inmeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...