Eliana tedirgindi. Tıpkı James gibi.
İkisi de dışarı çıktıkları anda deli gibi etrafa bakınmış ve bir tehdit aramışlardı. Sirius onların bu bakışına anlam verememiş bir şekilde elinde sandıkla "E hadi! Gidelim." demişti.
"Cisimlenelim bence." dedi James. "Kimse yakalamaz zaten, başımız da belaya girmez."
Eliana ona hak verdi. En hızlı ve güvenli yol bu olurdu muhakkak.
"Hadi o zaman." dedi Sirius ve üçü de cisimlenip King's Cross istasyonunun önünde belirdiler.
Bulanan midesine yüz ekşitti Eliana ancak King's Cross'un kenarında dikilen kişiyi görünce duraklamıştı.
Babası uzaktan onlara bakıyordu.
Eliana güvende olduğunu hissederken rahatlamaya başladı ve "Yürüyün içeri." dedi.
Sandıklarını çekiştirerek içeri girdiklerinde Eliana arkasına baktı, babasının peşlerinden gelip gelmediğini merak ediyordu.
Tam tahmin ettiği gibi babası onları uzaktan uzağa takip ederken kendinden emin, dik adımlar atıyordu.
Diğer bir köşedeki Kol'u görmek de onu şaşırtmıştı. Kol'la göz göze geldiklerinde amcası ona göz kırpıp sırıttı. Eliana ailesinin yanındaki varlığıyla keyiflenirken platformlar arasında yürümeye devam etti.
Elijah, Sirius ile konuşarak yürüyen kızını izlerken önünde iki adamın konuşması vampir duyusuyla kendisine ulaştı.
"Mikaelson'ı kaybetme." dedi. "Yanındakilerden ayırmalıyız."
Elijah başını hafifçe yan yatırdı, tehdidi sezmişti ve onlar Eliana'ya ulaşmadan önce onlara ufak bir sürpriz yapmaya hazırdı. Kendisinin yanında ama uzak bir köşede yürüyen Kol'a döndü ve önündeki vampirleri işaret etti gözüyle.
İşareti anlayan Kol abisinin yanına elleri cebinde gelirken Elijah hızla onlara yaklaştı ve ikisini de ensesinden sertçe tuttu.
Vampirler ne olduğuna anlam verememiş bir şekilde oldukları yerde kaskatı kalırken Elijah ikisine doğru eğilip "Beyler." diye fısıldadı. "Beş dakikanız var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...