24 Kasım 1975
İskoçya, HogwartsŞükran Günü zamanını pek sevmezdi Eliana, et yemekten hoşlanmadığı için.
Mikaelson ailesinin şükran günlerinde genellikle dev gibi bir hindi olurdu ve Elijah, Eliana'nın protein alabilmesi için bol bol hindi yemesi için çabalardı. Etten hoşlanmayan Eliana için güzel geçebilecek bir gece korkunç bir kabusa dönüşürdü.
Fakat Slughorn'un şükran günü yemeğinin o kadar da kötü olmayacağına inanıyordu. En azından et yeme zorunluluğu yoktu, değil mi?
Et faciası bir kenara bırakılırsa Mikaelsonların şükran günlerinde Elijah, ailesine şükran duyduğunu sıklıkla dile getirirdi. Klaus ona fazla duygusal olduğu için sataşır, Rebekah ise kardeşlerinin laf tartışmalarına gözlerini devirirdi.
Eliana ise babasının onlara bu kadar değer vermesini tatlı bulurdu. Onun şükrettiği şeylerin başında da Mikaelson ailesi geliyordu, daha sonra da yeteneklerine şükrediyordu.
"Mızmızlanmayı kes artık Pati!" dedi Remus koltukta oturan arkadaşının yanağına hafifçe tokat atarken. Sabahtan beri Sirius'un mızmızlanmalarını dinliyordu.
"Ama Aylak!" Sirius başını onun omzuna yaslayıp ofladı. "Niye o boynuzlu geyiği götürüyorsun? Beni götürmeliydin!"
James suratını buruşturarak "Beni sattın." dediğinde Sirius omuz silkmişti. Slughorn'un yemeklerine ve içkilerine asla hayır demezdi.
Remus, Çapulcular arasında Slughorn'un kulübüne üye olan tek kişiydi ve her yemeğe bir arkadaşını götürmeye çalışıyordu.
Normalde bu yemek için sıra Sirius'taydı ancak James, Remus'a yalvarmış ve bu yalvarışlara dayanamayan Remus ise Sirius yerine James'i götürmeyi tercih etmişti.
Nispet yaparcasına "Sizce kırmızı kravatımı mı takmalıyım yoksa siyah olanı mı?" diye soran James'e Sirius yastık fırlattı.
James sırıtarak yastığı havada tutmuş ve Peter'a vermişti. Peter yastığı arkasına alıp koltuğa iyice yayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...