18 Ocak 1968
Amerika, North Carolina, WilmingtonMikaelson ailesiyle alakalı söylenebilecek çok şey vardı ve sorduğunuz kişilerin neredeyse tamamı onlar hakkında benzer şeyleri söylerdi.
Mikaelson ailesi zalimdi, gaddardı, geldikleri yere şiddet ve karmaşa getirirlerdi. Kimseyi düşünmez, herkesi kendi çıkarları için kullanırlardı.
Kimse onları sevmezdi, herkes onlardan korkardı ve hayatlarına giren bir kişi öyle ya da böyle bir şekilde zarar görürdü, bu zarar kaçınılmazdı.
Fakat bunca nefrete, hınca rağmen herkes Mikaelson ailesi için tek güzel bir şey söylerdi, o da her bir kardeşin birbirlerine verdikleri değerdi ve birbirleri için dünyayı yerinden oynatabilecekleri gerçeğiydi.
"SEN AKLINI MI KAÇIRDIN NIK?"
Evet, birbirlerine ne kadar çok değer verseler de hayatlarından kavga, ayrılıklar ve kaos asla eksik olmazdı. Birbirlerini sevdikleri kadar birbirlerinden nefret de ederlerdi.
Bu onların yaşam tarzıydı. Sev, nefret et, koru, tekrar sev, tekrar nefret et ve tekrar koru... Klasik bir döngüydü.
Rebekah'ın bu haykırışı evde yankılanmıştı. Erkek kardeşine büyük bir öfkeyle bakıyordu, mavi gözleri öfkeyle parlasa da karşısındaki Klaus bu durumu umursuyor gibi değildi.
"Ne olmuş? Basit bir insandan başka bir şey değildi!" dedi Klaus kendini savunarak. "Daha iyisini de yapabilirdin!"
Konu, Rebekah'ın birkaç zamandır izlediği ve hoş bulduğu erkeği fark eden Klaus'un onun kanını içerek onu öldürmesiydi.
Rebekah ona sinir krizi geçirecekmiş gibi bakarken öfkeli bir çığlık attı ve ev tekrar yerinden oynadı bu çığlıkla.
Bahçedeki Eliana, Rebekah'ın çığlığını duyunca irkildi olduğu yerde ve gergin gözlerle evin dış kapısına baktı.
Kavgalara alışmıştı artık, Mikaelson evi böyleydi. Kavga ederlerdi ve bu kavgalar çok çirkin haller alabilirdi.
Bir keresinde Klaus'u Kol'a bıçak fırlatırken görmüştü Eliana ve korkusundan odasına kaçmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...